subota, 28. srpnja 2012.

ŠTO RADE INSPEKCIJE U OVOM SLUČAJU ?!


UGOSTITELJI DAJU MALOLJETNOJ DJECI ALKOHOL



Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
-----------------------------------------

Poštovani !


Kontakt
Ministarstvo unutarnjih poslova
10 000 Zagreb
Ulica grada Vukovara 33
Tel.:             00 385 1 6122 111      
e-mail: pitanja@mup.hr, javnost@mup.hr, policija@mup.hr
www.mup.hr
www.policija.hr


Danas, 28.07.2012., (subota) oko 22.00 sata stajao sam na križanju ulice A.B.Šimića i Trg Hrvatskih branitelja, tu sam razgovarao sa jednim poznanikom. U jednom trenu vidio sam zaista čudan prizor, dva Roma (15-17 godina) su prolazila kraj nas, jedan je nosio djevojčicu koja je bila potpuno pijana. Nosio ju je na način kao vreću na ramenu, glava je bila s njegove prednje strane, a noge su joj visjele nazad. Na ramenu je ležala tako da su joj se vidjele bijele gaće - jer imala je kratku mini-suknju. Imala je žutu kosu u rep svezanu i naranđastu majicu s kratkim rukavima.

Pozvao sam policiju s gradskog telefona i rekao što sam vidio. Te kazao u kojem se smjeru oni kreću. Da su skrenuli u Nazorovu ulicu prema caffe baru "Opium", te sam i sam krenuo za njima... Kad sam došao na terasu vidio sam tu djevojčicu gdje sjedi na stolcu s glavom prema dolje - povraćala je. Na terasi je bio i vlasnik Željko Bekavac. Tu je bilo još oko 20-tak mladih osoba od 12-15 godina. Raspitao sam se kako se ta djevojčica zove. Neki su se javili i rekli mi da ide s njima u razred. Da stanuje u Mihanovićeoj ulici i to iznad caffe bara Forum. Rekao sam: zašto je ne odvedu doktoru ili kući? Vlasnik mi je rekao: " Pusti, mi ćemo to riješiti.", "Već su je tu donesli treći put, bila je kod Banićke u caffe baru 92".. "Neka malo popije vode tu i neka se otrezni". "Biti će joj dobro"...

Spazio sam da dolazi policija iz smjera rotora, u sebi sam rekao napokon, jer dosta vremena je prošlo od kako sam zvao.. Krenuo sam prema njima, i oni su me mogli opaziti - jer vrlo polako su se kretali, očito je da im se nije žurilo, Dežurnom policajcu sam se predstavio imenom i prezimenom... Službeno vozilo je bilo registracijske oznake 020-209 ., prošlo je kraj nas samo nekoliko metara - da nas nisu vidjeli. Rekao sam u sebi - bogami ovi su totalno slijepi. Kakva je to policija?
Otišao sam ponovo na telefon kod benzinske pumpe INA, i rekao dežurnom policajcu - da policajci su "čoravi", da sam vidio tamo djevojčicu u vrlo lošem stanju...

Ponovo sam se pješke vratio na terasu.. Oko te djevojčice bile su još dvije djevojčice, jedna od njih je gurala njoj prst u usta i davala vodu da pije. Ova je povraćala, gazda je i dalje sve to mirno promatrao...
Napokon dolazi ista policija s vozilom... Ali oni mene zovu da priđem njima, stariji policajac koji me je zvao - nije me ni pozdravio niti pristojno dočekao... Pitao me: "Što je bilo?" Ja sam u kratkim crtama rekao - da dva Roma su nosila pijanu djevojčicu... Isti policajac mi je odgovorio: "Da oni su se zajebavali". E, sad me je policajac malo naljutio,.., rekao sam im da dođu vidjeti tamo na terasu. Oni su krenuli za mnom 10-tak metara. Kad smo došli na terasu ta djevojčica je ležala potrbuške bez svijesti ispod stola. Prilikom dolaska policije - gotovo svi su se razbježali sa terase. Rekao sam dotičnom policajcu: "što sad kaže ?! - oni su se zajebavali." Rekao sam da ću uzeti njegov broj značke i prijaviti ga njegovim šefovima - da znaju kako se to ponaša? I da ja nisam čovjek koji tjeram šegu... Htio sam im objasniti - da sam čuo na terasi - da djevojčica se zove L. L.

Policajci su krivo postupili, odnosno taj policajac koji nije sposoban da obavlja policijski posao...Odveo je djevojčicu u WC, unutar lokala. Dok je gazda "Opiuma" nosio za njima sandale u ruci...
Umjesto da pozovu bolnička kola ili djelatnicu policije za maloljetnike,.., policajci (vodeći je za ruke) maloljetnu djevojčicu stavili su u službeni auto i odvezli. Jer im je tako prije toga putem radio-veze naredio njihov dežurni šef, i kazao da je L. L. rođena 04.05.1998. godine.
Ja sam obavio svoju građansku dužnost, iako su me pitali - zašto se u to miješam. Rekao sam im da rade svoj posao i da se onda ja neću miješati..

S poštovanjem !

Nema komentara:

Objavi komentar