srijeda, 18. rujna 2013.

GRAD PIJANDURA I PROBISVJETA


OVU ISTINITU PRIČU SAM NAPISAO DA VIDI SE KOLIKO U OVOM BJELOVARU IMA BUDALA




Bio sam u klubu "Admiral" i pristupe mi dva mladića, jednog od njih znam sa sportskih terena iz parka "Borik". Taj dečko po prezimenu Jurić s mnom se je rukovao i upoznao me sa svojim prijateljem. Razgovarali smo oko "pet minuta" tema nam je bila sport - jer Jurić je rekao da bi volio otići jednom s mnom na trening. Ja sam krenuo kući, a krenuli su i ti mladići koji imaju oko dvadeset godina. Rekli su da će netko doći po njih s autom. I tako mi još malo razgovaramo ispred "Admirala" na križanju ulica A. Šenoe i Haulikove, i to u vrlo kratko vremenu tu stao je neki auto na sred ceste i taj šofer (ZG-6041-DJ) nešto agresivno je pokazivao rukama prema meni i vrtio glavom, te pokazivao svojim prstom na glavu - da sam lud... Meni nije bilo ništa jasno, jer tog čovjeka niti auto u svom životu nisam nikada vidio. Ta dvojica mladića koji su razgovarali sa mnom, pozdravili me i krenuli su prema autu - Jurić je otvorio zadnja vrata i sjeo na sjedalo, a ovaj drugi mladić sjeo je na mjesto su - vozača.

Meni još sad ništa nije jasno. Vidim ja da taj šofer agresivno izlazi iz tog auta van. Ja tu još uvijek stojim na oko tri metra udaljenosti od auta i čekam da me on dođe napasti. Izvukao se je iz auta "smrad pijani" i napravio jedan korak prema meni, te stao je kraj auta - izgledalo mi je da se za njega drži. Taj čovjek je kao krenuo prema meni da me tuče, a meni sad još više nije ništa jasno - jer meni taj pijanac je izgledao u kratkim hlačama i natikačama na nogama, kao neki "drek", jedva je stajao na svojim nogama. Noge je imao bijele ili bolje rečeno "blijede" kao kod nekog mrtvaca, imao je vene po njima kao kod nekoga 80-tak godišnjaka. On ostao je stajati kraj auta , kao da se mora držati za njega. Taj pijanac mi je rekao: "Ostavi djecu na miru!", "Dogovorili smo se!". Ja nisam ništa govorio, jer izgledalo mi je da taj čovjek ima Halucinacije*. Ali da je on došao do mene i nastavio sa uvredama, tada dobio bi "mali pedagoški šamarčić" za buđenje iz alkoholičarskoga sna... Taj pijanac sjeo je nazad u auto, te Jurić mu je sa zadnjeg sjedišta rekao; "Poznajemo se sa njime!" A šofer se je obratio mladiću na prvom sjedalu; "Što se ti družiš sa Stojkovićem?!"

Ja sam mislio da je to neki djed od toga dečka. Prije nego što je auto krenuo šofer je ponovo pokazao prstom na svoju glavu - kao da sam lud i otišao. Bio je petak 09.08.203., oko 21,30 sati. Pođem ja prema svojoj kući i razmišljam; kakvih sve bolesnika ima u ovom gradu... Par dana poslije ovog događaja bio sam kod Marinka Pereca na proslavi - jer njegov sin Tomislav Perec (18) je postao tata, dobio je dijete. Bili su tu na "fešti" neki mladići i rekli mi - kako im je jedan prijatelj kazao; "kako ga je njegov stari osramotio pred Stojkovićem": Tada sam saznao da od tog "osramočenog" mladića, koji je bio sa Jurićem to veće, da otac mu se zove STEVO REMENARIĆ, i da radi na benzinskoj crpki INA u Trojstvenom Markovcu, kraj Bjelovara. Normalno je, da ta "stara pijana krljupina" koja se je jedva izvukla iz auta, glumi neku budalu i sramoti sebe i svog sina. A i mene dovodi u takve sramotne situacije...

----------------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 17.09.2013. (Utorak)

HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,

Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb

http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
http://istinazanarod.blog.hr
www.crostojkovic1958.blog.ru

Članaka; 1678

Nema komentara:

Objavi komentar