petak, 21. veljače 2014.

PRAVI KLEVETNIK JE ŠUNDE


20.02.2014., četvrtak

NE DOKAZANE TVRDNJE O KALJANJU UGLEDA I ČASTI

Vinko Šunde (lažni svjedok) s naočalama i sjedom kosom (sjedi) u pozadini kraj gospođe sudskog vještaka

VINKO ŠUNDE ME JE TUŽIO ZA KLEVETU A NIJE SE DANAS POJAVIO NA OPĆINSKOM SUDU U BJELOVARU. 

MOJ ODGOVOR NA TUŽBU BI BIO:

Ne postoji ni jedan pravo valjani argument, koji bi dokazao da sam učinio kazneno djelo protiv ugleda i časti - odnosno klevete. Gospodin Vinko Šunde me je lažno tužio što bi i dokazao pred ovim sudskim postupku. Ako se netko htio poigrati sa tuđom čašću i ugledom onda je to htio učiniti moj tužitelj. Gospodin Šunde nanesao je štetu državi Hrvatskoj, jer ometao je pravedno suđenje bivšem premijeru dr. Ivi Sanaderu, između ostaloga kao svjedok dao je lažne iskaze. Pred ovim sudom bi dokazao da gospodin Šunde je gotovo u svemu lagao i kazneno bi za to trebao odgovarati.

U dodatnom stručnom vještačenju dokazano je da Eugen Laxa kao osoba uopće ne postoji, iako obrana (Čedo Prodanović i Jadranka Sloković) od bivšeg premijera pred Županijskim sudom u Zagrebu, da Laxa je primao uplaćene provizije, za koje se sada tereti dr. Ivo Sanader. Moj članak da "Šundov je lažov i krivokletnik" napisao sam u korist hrvatske države i na ponos hrvatskog naroda. Gospodin V. Šunde je davao lažne tvrdnje i informacije, htio je obmaniti Županiski sud u Zagrebu,te suca gospodina Ivana Turudića. Šunde je kao svjedok govorio u ime Eugena Laxe, da on je rekao - da "Hrvatskom vlada banda koja će nas doći glave."

Nisam kao čovjek mogao gledati to lažno svjedočenje i obmanjivanje naroda, pa stoga sam reagirao, i napisao tekst, jer naše društvo se svakodnevno topi u tim lažima. Koji bi bio moj cilj da lažno naškodim ugledu i časti, gospodinu Vinku Šundi? Ako pogledamo internetski pretraživač "upišemo u Google" njegovo ime - uvjeriti ćemo se da on je minorna* osoba od 4200 pojmova. Čime sam ja to povrijedio gospodina Vinka Šundea, nisam iznosio njegove obiteljske prilike, nisam iznosio njegovo zdravstveno stanje, nisam kršio pravo na njegovu privatnost, nisam ga kulturno ni vjerski diskriminirao,.., nisam kršio slobodu tog čovjeka, itd. 


Ovo nije složeno kazneno djelo, stoga predlažem ovom sudu da me oslobodi optužbe, i odbaci tužbu kao neosnovanu. Ti pojmovi koje sam ja rekao "krivokletnik" i "lažov" su relativni, puna ih je kršćanska knjiga Biblija. Ti pojmovi nisu određeni vremenom i prostorom, stoga te riječi su podložne promjenama, odnosno tvrdnjama kao senzibilitetu* pojedinca. Moj tužitelj mene osobno poznaje i htio mi se je osvetiti iz njemu dobro poznatih razloga. Još jednom ističem da to nisu ničime uvredljivi sadržaji ako nekome kažeš "lažeš" i "krivokletnik" si...

Mislim da gospodin Vinko Šunde nije pretrpio nikakve duševne boli. U kaznenom djelu protiv ugleda i časti nisam u ni jednom segmentu oklevetao mog tuženika, koji kaže da je od svojih poznanika i javnosti trpio sramotu zbog mojih uvreda. Ja kao volonterski novinar pisao sam o mojim zapažanjima - što mi omogućuje maksimalno medijsku slobodu izražavanja zakon i Ustav Republike Hrvatske. Ničime nisam stvarao negativnu sliku o gospodinu V. Šundeu, niti sam ga ničime omalovažio. Ovo je pitanje morala što sam ja njemu rekao, tj. napisao, a i zabluda je tuženika da bi to bila kleveta.

Pitam: Tko je Eugen Laksa i u čije je ime gospodin Vinko Šunde govorio? Sve novine i mediji u Hrvatskoj su prenesli sa Sanaderovog suđenja to svjedočenje i njegove laži i parole,.., gdje ni jedna mala trunka nije bilo istine... Znači sve su bile laži u cilju stvaranja smutnje - da dr. Ivo Sanader bi se izvukao na suđenju. U mom pisanju nema ničega okrutnog i podmuklog, nema motiva, sklonosti i namjere da pretjerujem.. Eugen Laxa nije ničime posredovao, niti je on sin bivšeg generala Vladimira Laxe, koji je umro 1945. godine. Nitko ni danas ne zna tko je misteriozni Eugen Laxa. Kako je onda gosp: Šunde mogao na sudu "u Snaderovom suđenju" pokazivati bankovne uplatnice, odnosno isplatnice i pismo?! Kako je mogao spominjati suprugu od Eugena Laxe, kad je ne-postojeća i nema je. Gdje je ta žena? Gdje je grob od umrlog Eugena Lakse? Šunde na suđenju navodi da je Eugen Lakxa ugledni londonski mason, da je on doktor i pravnik, povjesničar i sposoban čovjek... A o njemu nema ni dvije riječi bilo kakvog zapisa ili bilo jedne fotografije. 


Moram ovdje reći da; bez istine nema ni časti. Ja ovoj fingiranoj* tužbi vidim ograničenje slobode mišljenja i izražavanja. Europska konvencija za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda, članak 10. stavak 1., svima jamči pravo na slobodu izražavanja. To pravo obuhvaća slobodu mišljenja, slobodu primanja i širenja informacija. Stoga mogu kazati da već imam 14 godina drugu za ljudska prava "ŠTIT" i pripadam civilnom i ne vladinom sektoru i društvu - koji kao pokret promiče prava i slobode čovjeka. A ne da ih sustavno krši.

U svakom demokratskom društvu ti standardi "ljudskih prava" predstavljaju pred-uvjet informiranja javnosti. Zašto bi laž bila jača od istine? Ničime nisam ugrozio moga tužitelja i nikakva njegova elementarna prava nisam kršio... Smatram da smo svi isti pred zakonom i Ustavom RH. Sad kad u našem društvu mnogi ljudi gladuju i oskudijevaju - tu više nema "časti i morala". Na javnim skupovima i tribinama (HSP1861) taj isti čovjek govorio je drugim ljudima da su "banda" itd. On se ne može poigravati sa sudbinama drugih ljudi - e kad njemu netko spočita da je "lažov i krivokletnik" onda se osjeća ugrožen.


Da moja izjava se mogla shvatiti kao klevetnička, trebala bi biti reakcija drugih ljudi. Moj tužitelj nije čak napisao ni DEMANTI i meni poslao da po zakonu informiranja ispravim javnu vijest.. Nije se čak obratio uređivačkom dijelu blog servera,..,da kaže da to nije istina. Po tome je irelevantan osjećaj žrtve, da je pretrpio neugodnosti. Uostalom za duševne boli nema ni potvrđenu medicinsku dokumentaciju... Moj tuženik me osobno poznaje, kao što sam već rekao, jer bili smo godinama u istoj stranci HSP-eju. Kad sam isključen iz Paragine stranke, oni htjeli su mene okaljati.

Meni je osobno drago da "čast i ugled" čovjeka postoji kao zaštitni objekt. Ugroženi čovjek kao socijalno biće nema novaca da nekoga tuži, očito ja da oni koji imaju novca mogu tužiti one koji ga nemaju. U tom slučaju čast i ugled je upitna, postoji svijest o vlastitoj vrijednosti i osjećaju čistoće... Gospodin Vinko Šunde promijenio je mnoge stranke, kao što je i sam rekao da financijski je pomogao; HDZ, HSS, HSLS,.., te je bio počasni vitez od (bivšeg) predsjednika dr. Franje Tuđmana. Lažno pismo iz Sao Paula (Brazila) staro tobože 18-tak godina je tvorevina falcifikat Dobroslava Parage i UDB-aša Stjepana Mesića.

Ja sam često bio u središnjici HSP1861 i tamo sam vidio uvijek gospodina Vinka Šundea, pa stoga sam postavljao uvijek pitanje članovima i Paragi: "Što će nam taj stari - koji je rođen 19.07.1931., govorio sam da nam trebaju mladi ljudi i jaki. Ispadalo je tako da Šunde je bio "zlatna koka" od Parage, jer njih dva su muljali sa imovinom koja je oduzeta u vrijeme komunizma. Šunde je pred sucem Turudićem iznosio laži i parole: Kako je Laxa rekao da sporo ide vračanje oduzete imovine... I da je on bio u Hrvatskoj 1990-tih. Gospodin Šunde je htio smanjiti kaznu dr. Ivi Sanaderu, a učinio je kazneno djelo lažnog svjedočenja i to pod prisegom Županijskog suda u Zagrebu, u procesu suđenja bivšem premijeru Sanaderu.

Gospodin Šunde je lagao da Eugen Laxa je imao poslove oko Hypo banke. Dobro sam upoznao mog tužitelja na mnogim zajedničkim trebinama, čak je on bio u Bjelovaru nekoliko puta kada sam ja vodio ogranak HSP-a i bio povjerenik za Bjelovarsko-bilogorsku županiju. Njegovo izlaganje uvijek je počela s riječju "banda". Njegov govor je bio oskudan i siromašan, rekao bih bijedan... Uopće mi se ni najmanje nije sviđao.. Sudac Ivan Turudić je odmah skužio mistifikatorskog svjedoka Vinka Šundea, pa mu je sprdajuči se rekao "vaših pet minuta slave je prošlo, možete ići..."

Danas, 20. veljače 2014., na zakazanom ročištu kod Općinskog suda u Bjelovaru, u 13,00 sati nije se pojavio moj privatni tužitelj Vinko Šunde, u kaznenom postupku zbog djela iz članka 200. st. 2. KZ-a. Kraj tužitelja nije se pojavio ni njegov odvjetnik Ozren Tatarac iz Zagreba. Te sutkinja toga suda Sandra Galjar, donesla je oslobađajuću presudu. Da kazneni postupak protiv okrivljenoga Branka Stojkovića se obustavlja. Vinko Šunde je u rješenju dužan nadoknaditi troškove kaznenog postupka, te dužan je nadoknaditi nužne izdatke okrivljenome. (K-461/2013-9)

---------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar /20.02.2014. (Četvrtak)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
——————————————–
http://crostojkovic1958.blog.hr 
http://crostojkovic.blog.rs
——————————————–
brankostojkovic152@yahoo.com
http://istinazanarod.blog.hr 
———————————————-
http://stojkovic1958.wordpress.com
http://stitonosa1958.blogger.ba
http://crostojkovic1958.blogspot.com
http://obiteljstojkovic.bloger.hr
http://dijabolik58.blog.com 
———————————————
URED: Masarykova 8
Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
Članaka; 1919.

Nema komentara:

Objavi komentar