subota, 3. svibnja 2014.

IZA ZATVORENIH VRATA


03.05.2014., subota

HRVATI I SRBI SE OPET VOLE


Dragutin Matić i Iva Višić - Hribljan 

Dragutinu Matiću iz Kobasičara kraj Bjelovara, za ratnih zbivanja 1991., bacali su mu bombu u dvorište i pucali po kući. Zatim bi on poslije objavio članak, tj. svoje "otvoreno pismo" u listu "Bjelovarac", kao on voli i poštuje domovinu Hrvatsku.

Matić je od mene tražio prije nego što sam otišao u ZNG, da budem osobni čuvar Jovana Raškovića, srpskog radikalnog lidera, koji navodno treba doći u Lepovinu. (Koprivničko-križevaka županija)

Njegov šogor Milko Marković i sestra otišli su za Srbiju. Kuću su zamijenili sa Vlatkom Jurkovićem, iz Beške. Ono što je zanimljivo Milko je sam za sebe volio pričati i tvrditi da je "četnički vojvoda". I tako Domovinski rat je prošao, ali ostale su traume i mržnja između Hrvata i Srba.

Sjećam se još prije pada vojarni JNA, u Bjelovaru, kako smo ja i Đuro kao "gardisti" ZNG-a obilazili barikade i teren, te smo se našli nekim slučajem ispred kuće Dragutina Matića, u Kobasičarima, upravo je on iz svoga dvorišta ispračao jednog svog prijatelja Srbina. Repetirao sam pištolj i rekao sam dotičnom da izađe iz auta van - kako bi pregledali njegov vozilo. Ja i Đuro našli smo u autu skrivenu "radio stanicu".

Nakon čega smo pogledom u osobnu iskaznicu utvrdili identitet, da taj čovjek živi blizu Koprivnice. Pustili smo tog Srbina i radio stanicu nismo oduzeli,.., jer Matić je tvrdio da nije ispravna, odnosno da je bila kod njega na popravku. Ja sam Dragutinu Matiću "sve to progledao" jer on je nekada radio s mnom u istom poduzeću "RO TEHNIKA", nisam mu nikada zagorčavao život što deklarirao se kao Srbin.

Činjenica je, da Matić mi je poslije oduvijek radio iza leđa. On je otvorio OBRT ZA SERVIS I TRGOVINU "ELMAT", VL. DRAGUTIN MATIĆ, U ULICI ANTUNA MIHANOVIĆA 43, U BJELOVARU. Ja sam znao nekada doći kod njega, za neke sitne elektronske popravke. Prije dvije-tri godine Matić je postao opet "Veliki Srbin". A i oni srbi koji su otišli iz Hrvatske, vratili su se natrag... Matić i njegovi sinovi postali su oholi i osvetoljubivi, pogotovo nama koji smo obukli "maskirnu uniformu" ZNG-a za obranu Hrvatske.

Ja dođem u servis kod Matića, da mi on nešto složi, a njegov "kurčati" sin Desimir Matić, mene uvijek dalje pošalje u drugi servis kod "Ježića." Pitam ja njega: Što došla su nova vremena - pa više ne radiš za Hrvate. S time sam mislio kako je "nekada" za Domovinskog rata bio uslužan, a sad prezire Hrvatske bojovnike... Desimir Matić je protiv mene pozvao "hrvatsku policiju" i to poslije kad sam ja otišao kući.

Načelnik policije u Bjelovaru, Žarko Čanađija, jedva je dočekao da me netko "lažno prijavi", kako bi me; on moga poslati pred Prekršajni su, zbog remećenja javnog reda i mira. Eto, "ugroženi Srbin", pucika "hrvatsku policiju" na Branka Stojkovića.

Dana, 07. svibnja 2014., imam zakazani sud sa Desimirom Matićem, jedva čekam da čujem i vidim - za što će on to mene teretiti? Dragutinu Matiću sam smetao u njegovoj trgovini i servisu, jer njegova sestra i djeca i unučad, koji su se vratili iz Srbije, tamo su kod njega česti gosti... Pitam se: Tko je tu postao "žrtva-židov" a tko je nasilnik - i kome se brani ulazak u javnu djelatnost. Pod simbolom i parolom "žute Davidove šestokrake zvijezde". Živjeli vi meni Hrvati - koji ovo čitate i ugroženi Srbi...

--------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 01.05.2014. (četvrtak)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
——————————————–
http://crostojkovic.blog.rs
——————————————–
brankostojkovic152@yahoo.com
http://istinazanarod.blog.hr 
———————————————-
http://stojkovic1958.wordpress.com
http://stitonosa1958.blogger.ba
http://crostojkovic1958.blogspot.com
http://obiteljstojkovic.bloger.hr
http://dijabolik58.blog.com
———————————————
URED: Masarykova 8
Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
Članaka; 2051.

Nema komentara:

Objavi komentar