petak, 6. lipnja 2014.

VESNA HORINEK - STOJKOVIĆ BRANKO


06.06.2014., petak

VJENČANJE - BRANKO STOJKOVIĆ I VESNA HORINEK (BJELOVAR) 22.03.1980.


Branko Stojković, (26.06.1958.) i Vesna Horinek, (07.12.1960.) 

Bio je to lijepi sunčani dan u subotu 22. ožujak 1980. godine, kada sam se vjenčao u matičnom uredu u Bjelovaru. Od tada do danas je prošlo 34 godine, od lijepog toga događaja. Pamtim; da sam bio vrlo mlad i da sam takav ušao u brak - jer imao sam nešto manje od 22 godine. Moram se prisjetiti svoje prošlosti, sve to ide u život. Bilo je izvrsno i svatovi i mlada su bili dobri. Na ovoj slici se vide da su svi veseli isto tako moj: tata i moja mama, brat i žena mu i cijela rodbina.

--------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ

Nema komentara:

Objavi komentar