subota, 20. prosinca 2014.

IMA SA "KLOŠARIMA" POSLA I GOVORI KAKO JE ŽRTVA

20.12.2014., subota

Zašto je nastao moj dnevnik o dr. Dikliću?!



Jučer, 19.12.2014., bio sam oo 14,00 sati u kafiću u Mihanovićevoj ulici u
Bjelovaru, u kojem radi Ružica Crnov. Ja i moj prijatelj Zdenko Radmanić
iz Narte, slučajno smo tamo navratili na piće. U kafiću od gostiju nikoga
nije bilo, pa smo sjeli na barske stolice za šank. Konobarica Ružica
upustila se je s nama u razgovor, odnosno, ona rekla je; da mene poznaje
 s gradskog bazena, jer nosim popularni naziv "Tarzan", zbog svoje
atletske građe. Između ostaloga poslije u razgovoru sam shvatio da
Ružica Crnov, je osoba koja je tužila dr. Davorina Diklića, za nesavjesno
 liječenje njenog supruga Ilije Crnova.

Upitao sam vrlo kratko u razgovoru s Ružicu - kako je završio taj njezin
slučaj s dr. Diklić? U jednom momentu ona postala je nervozna i počela je
prijetiti smrću dr. Davorinu Dikliću, Rekao sam joj da to ne čini pred
mnom. Zatim ona je rekla: da ima "igrače" u Zagrebu, koji će od dr. Diklića,
izvući i naplatiti visoku novčanu štetu za njenog umrlog supruga. Kada je
 rekla "igrače" vjerojatno to je mislila na svoje advokate... Malo poslije
Ružica je počela "tipkati" po mobitelu, zatim je otišla iza da mi ne čujemo
što razgovara... U vrlo kratkom vremenu pojavi se je u lokalu njezin sin i
njegova zaručnica koja živi u Kanadi.

Oni su popili svoje piće u nekom kratkom roku od "pet minuta" i otišli su.
U lokal je došao iza njih Branko Ognjanović, tako zvani "Švanc" i jedna
mlađa muška osoba s njime. Sjeli su u blizini šanka, da bi potom Ružica
brzim koracima došla do njihovog stola - a Ognjanović je u tuci držao
liječničke papire, tj. nalaze s pečatom opće bolnice Bjelovar i potpisom
dr. Davorina Diklića. njoj je mahao s tim papirima ispred nosa. Ona je
bila zbog toga vesela i donesla mu je pivo i poljubila ga... U drugoj ruci
Ognjanović je držao veliku kutiju kapsula-tableta. Pričao je, kako je sad
bio na pregledu kod dr. Diklića. Te, da je strgao tri rebra i da je tjedan
dana bio u bolnici.

Shvatio sam da Branko Ognjanović je "lažni pacijent" i da je izmislio
nekakav pad i ozljede, samo da može "špijunirati" dr. Diklića, i to na o
djelu - jer su dr. Diklića vratili da ponovo radi na kirurški. Postoji
mogućnost da Ognjanović bi se poslije mogao pojaviti kao lažni i "fingirani"
 svjedok na sudu - gdje bi i on mogao teretiti dr. Diklića za nesavjesno
liječenje.... Ovo sve nisu bila čista posla što sam vidio... Ognjanović je
sklon kao alkoholičar lažnim svjedočenjima, već je puno puta on davao
lažne iskaze policiji,.., u raznim slučajevima.... Ja nemam nikakvog
razloga braniti dr. Diklića, ali u svemu tome nešto teško smrdi...

Zanimljivo je, da Ružica Crnov, nije živjela u to vrijeme (kada se je to
desilo) sa "svojime" pokojnim suprugom Ilijom, jer otišla je od njega - da
bi odjednom se poslije zainteresirala za taj slučaj. Ona ljubi "klošara" tu
 pred nama, a očito je; da za to postoje dobri razlozi,.., i što ga časti ili
 bolje rečeno mu plača pivo... 


----------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r
http://crostojkovic1958.blog.hr
Mob: 095/814-82-90

Članaka; 2372.

Nema komentara:

Objavi komentar