srijeda, 18. ožujka 2015.

MINISTRE ŠALJI MUP TRUPE U BJELOVAR I HAPSI SVOJE

NA MOJE PISMO PREDSJEDNICI RH, PREDSJEDNIKU VLADE I SABORA RH, POLICIJA JE DOŠLA S MNOM OBAVITI RAZGOVOR



Poštovani,

opet me je napao pas od Željka Sabola (Đurđevačka cesta 135) iz Trojstvenog Markovca. Pas (pre)skače kraj kolnih ulaznih vrata (betonskog stupa) i ograde borove živice van. Napao me je u subotu kada sam se kretao pješice nogostupom prema centru grada Bjelovara. Bilo je to oko 11,45 sati, dana 28. veljače 2015., onda sam uzeo jednu letvu da psa mlatnem s njom, a on je tada pobjegao. Između ostaloga tog dana je napao jedno dijete koje je pobjeglo, zatim je napao moga susjeda Peru R. U više navrata isti pas "crne boje" je bio pušteni u dvorištu... Ovo vam stavljam na znanje iz razloga što pas od Željka Sabola me prije napao. 
BRANKO STOJKOVIĆ
Đurđevačka cesta 159
TROJSTVENI MARKOVAC
BJELOVAR, 43000
095/814-82-90 

05. Ožujka 2015. godine

Dana, 16. ožujka 2015., u 11,00 sati došla je policija sa službenim kolima 020-241 s mnom obaviti razgovor. Policajcu Željku S., sam kazao, da je ovo prevršilo svaku mjeru - da neodgovorni vlasnik psa i dalje ga pušta da napada ljude. Da dotične subote Željko Sabol nije bio kod kuće - a psa ostavlja zbog toga puštenog. Između ostaloga policajac je obavio razgovor sa mojim susjedom Perom R., koji je izjavio da toga istoga dana; pas je gurao glavu kroz ogradu na nogostup. Te, da ga je pas ugrizao - da bi on to riješi na "Brački način" sa lovačkom puškom duplericom. Da pas može ugristi dijete koje se približi ogradi - koja je do ceeste, odnosno do nogostupa... Pero R., nije htio baš teretiti tog psa "crnoga labradora" jer i on takvoga ima u dvorištu kod kuće.... 


U Bjelovaru, 16. ožujak 2015. godine 

Nema komentara:

Objavi komentar