ponedjeljak, 11. svibnja 2015.

CRLENJAK I VITANOVIĆ SU PRAVI LAŽLJIVI SMRADOVI

UMNO BOLESNI NOVINARI "BJELOVARSKOG LISTA"PIŠU O MENI LAŽI (1)



Ne čitam "Bjelovarski list" jer smatram tu novinu, kao jedan "ne zreli" tisak.

Znam da neki ljudi koji su se odcijepili od "gradskog lista Bjelovarac", čiji je (pokojni) direktor Ivan Butković Bubi" bio lopov i kriminalac, oni su poslije osnovali taj "Bjelovarski list", jer međusobno su se posvađali oko podjele plijena.

A to su Zvjezdan Crljenjak i Dejan Vitanović, koji osnovali su svoj list, koji me sad opet kleveće. (Dali su svome listu čak isto ima)

Ta novina nikada ništa lijepo nisu napisala o meni... Zadnji puta kada su napisali laži o meni, morali su izvršiti "Demanti" ili ja bih ih tužio.

Supruga mi je danas (10.05.2015.) donesla s posle foto-kopiju, tj. članak iz Crne kronike, sa naslovom: "Pokoškali se u banci pa nastavili mlatiti na ulici." (Bjelovarski list, str. 9.)

PRVA JE LAŽ: "Šakački obračun u samom središtu Bjelovara".
(Nitko nikoga nije udario šakom.)

DRUGA JE LAŽ: "Kavgadžija Branko Stojković"
(ništa nisam započeo)

TREĆA JE LAŽ: "Sve je započelo verbalnom prepirkom"
(S nikim se nisam prepirao"

ČETVRTA JE LAŽ: "Nakon toga je započela izmjena udaraca"
(Nikoga nisam udario)

PETA JE LAŽ: Veću eskalaciju nasilja spriječila je gospođa u crvenoj majici.

- Na koji način je ona išta spriječila? To su sve morbidne insinuacije!
(Na fotografijama se vidi - gdje Drago Zlomislić, odlazi od mene okrenutih leđa.)

Kad smo kod toga lika,.., koji ima mirovinu 6200,00 kuna, kao invalid "Domovinskog rata", a nije nigdje bio ni jednu minutu. Svaki mjesec on uredno diže novce, iako nema ni jedan dan radnoga staža... Nikada nije bio u uniformi; niti je gdje radio.

On kao "invalid" se daje za pravo da me ošamari u banci "Kovanica" pred 30-tak ljudi i nekoliko kamera video nadzora i to iz čistog mira. Stvarno novinari su "bolesnici" kad me nazivaju "Kavgadžija".

Vani sam rekao Dragi Zlomisliću "Đoniju" da se vrati i da svoje postupke objasni policiji, Drago me je pokušao s lijevom rukom još dva puta ošamariti. Obadva puta sam se izmaknuo, a moj poznanik Čedomit Vukmanović, molio me da ga ne udarim. Zlomislić se je dao u bijeg sa nekom ženom - jer preko reda je podigao 4000 kuna, očito je - da ona ga je zbog toga čekala. Primila ga je pod ruku dok su brzim koracima odlazili...

Očito je, da ovdje se radi o halucinacijama "pristranog i zlonamjernog" novinara ili novinarke, koji svoj tekst je potpisan sa inicijalima, odnosno sa dva mala slova "bl". Taj novinski uradak je obično smeće. Mene nitko ništa nije o tom događaju od novinara upitao.

Ne bude li u protivnome napravljen "Demanti" onda znate koliko taj list koji sam i prije nazvao "govnarski" vrijedi.

Kako je to "otrcano i jadno" žele prodavati novine i tiraži na mojemu imenu. Jedva su dočekali da "nakenjaju" nešto o meni. Đoni me već godinama iz čistog mira provocira i napada, jer pišem protiv HDZ-a. Prijeti mi: Da je on Zlomislić i da ću ga zapamtiti... Da bolje se uhvatim posla - nego što se igram sa strujom u kazinu.. Da u kakvoj sam ja bio to uniformi..

Taj što je sa svojim mobitelom snimio te fotografije je "glup", jer sigurno nije "Bjelovarskom listu", prodao ih za nekoliko tisuća kuna.
---------------------------------------
Branko Stojković iz Bjelovara
---------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
10. svibanj 2015. (nedjelja)
ŠTIT - Udruga
Erste banka : HR 482 40 200 611 00 732 757
Tel/mob: 0958148290
URED. Ul. Masarykova 8. BJELOVAR, 43000
brankostojkovic152@yahoo.com
Članaka; 2575.

Nema komentara:

Objavi komentar