nedjelja, 2. kolovoza 2015.

RUŠITELJ HRVATSKE POSTAO DOBROTVOR

STJEPAN MESIĆ: BIO SAM SVE - SAMO NISAM BIO BISKUP



Ovo je oličenje demokracije. Mesić je bio sve i svašta, samo nikada nije za ništa odgovarati. Tko bi još o tome razmišljao! Ne shvaćam kako ljudi nisu svjesni; kakva sve zla je učinio Stjepan Mesić. Moglo bi se lako zaključiti: da je vrijeme zaustavljeno. O tome najbolje govore nepravilnosti kako zločini "koprenom" su prekriveni,..., ubojstva, pljačke, materijalna razaranja i genocid...

Nema društvenoga razvoja koji je tako potreban. U ovome ratu samo određeni ljudi u politici su se obogatili, dok narod je pao u bijedu i siromaštvo i nezaposlenost... U jednoj televizijskoj emisiji Mesić je izjavio - došao sam na mjesto predsjednika Tita. Poslije sam bio i hrvatski predsjednik. Imao sam sve političke karijere... Tko nije pročitao Mesićevu knjigu: "Kako sam srušio Jugoslaviju", neka je pročita. Mesić je srušio i Hrvatsku.

---------------------------------------
Branko Stojković 
---------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
02.08. 2015.
HRVATSKA / BJELOVAR, 43000
brankostojkovic152@yahoo.com
Članaka; 2694. 
++++++++++++++++++++++
095/814-8-290 (ŠTIT)

Nema komentara:

Objavi komentar