utorak, 10. studenoga 2015.

Privukli su pijance sa pivom

UZALUDNA TRIBINA ZORANA MILANOVIĆA (SDP) U BJELOVARU



S mnom je razgovarao jedan "kreten" i priča mi kako je bio na javnoj tribini Zorana Milanovića, na gradskom korzu, i kako je on dobro sve rekao; da ljudi kopaju po smeću kako bi preživjeli...

Pitao sam toga "jadnika" kako Milanvić može pričati takve gluposti - kad je on bio premijer zadnje četiri godine, i zašto nije riješio to pitanje?! Taj moj zaostali sugovornik na to kaže: "da u pravu si". I ponovio sam Milanovićev politički predizborni slogan "Hrvatska raste?" Da moj kurac raste!

Rekao sam: Neka samo "taj šmrkljo" objasni ova tri podatka. Između ostaloga upitao sam tog moga poznanika da kakva je to tribina na kojoj nema 300 ljudi? Te, da slučajno sam onuda prošao i vidio kako sirotinja jede i guti se,.., sa kobasicom... Privukli su pijance sa pivom i domaćice, kojima su dijelili kuhinjske krpe...

Hrvatska raste! 

1.) Nezaposlenih 365.000
2.) Broj blokiranih: 332.482
3.) Iselilo u zadnje tri godine iz Hrvatske 100.000 

BANKO STOJKOVIĆ 
06. 11. 2015. godine
---------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
HRVATSKA / BJELOVAR, 43000
brankostojkovic152@yahoo.com
Članaka; 2854.
++++++++++++++++++++++
Mobitel: 095/8148290 (ŠTIT)

Nema komentara:

Objavi komentar