utorak, 19. travnja 2016.

Tu firmu "METALPRODUKT ŠANDROVAC" je upropastio direktor Staško Adlešič,

ŠTO I PLETENU ŽICU NEĆEMO VIŠE PROIZVODITI NEGO ĆEMO UVOZITI



Evo upravo sad me je zvala jedna gospođa iz Šibenika i pita me; je li dobila "METALPRODUKT ŠANDROVAC"? Ja joj kažem da je ta firma propala. Pitam tu gospođu kako se zove? Ona kaže da se zove: Grozdana Pilipac, da radi za jednu privatnu firmu, i da njenom poslodavcu treba žica za ogradu.

Rekao sam gđci. Grozdani da nedugo s mora zvao me je jedan čovjek i interesirao se kada će "METALPRODUKT ŠANDROVAC" imati stečaj i rasprodaju strojeva, da bi ih on kupio...

Sramota je, da u ovoj "kurčevoj državi" je sve propalo,.., i da ćemo morati uvoziti iz zvana i "pletenu žicu" za plotove. Uglavnom da svako veće na TV-u gledamo vodeće političke "smradove" kako se hvale sa svojim rezultatima rada...

Tu firmu "METALPRODUKT ŠANDROVAC" je upropastio direktor Staško Adlešič, muž od bivše gradonačelnice Đurđe Adlešič. To je zanimljivo kako u ovoj "ludoj zemlji" nitko za ništa ne odgovara. Puno sam napisao svojih članaka o propaloj šandrovačkoj firmi, ali sve to netko sakriva i briše... 


BRANKO STOJKOVIĆ
Tel/Mob: 095 814 82 90

HRVATSKA / BJELOVAR
18. 04. 2016. godine
-------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------
Članaka; 3071.

Nema komentara:

Objavi komentar