nedjelja, 29. svibnja 2016.

U ŽIVAC MINĐE RAVNO

PUNO SAM IMAO CURA I ŽENA I TOGA SE NE SRAMIM I NE TAJIM (2)








Snježana Vincelj, iz Brezovca kraj Bjelovaea, je inače frizerka, sad živi u gradu. Puno puta me je prije šišala. Rekao sam joj jednom prilikom: Snježana dobro me ošišaj.. Ona je rekla - kad si ti mene dobro šišao, i ja ću tebe.

Kristina Vidanec je iz Gajnica kod Zagreba, upoznali smo se na Danima udrua na velesajmu. Rekla mi je da izgledam kao da imam korijenje iz Azije, i da imam lijepe noge, te da sam zanimljiv muškarac..

Sanja Paušić je iz sela Kobasićari kraj Bjelovara.. Inače je simpatična ženska - koja voli nježnost. Zanima je i duhovni život i priroda. Bavi se sa šivanjem...

ŠTIT - BJELOVAR
BRANKO STOJKOVIĆ 
0958148290 (Tel/mob.)

Broj članaka: 3121.

Nema komentara:

Objavi komentar