nedjelja, 26. lipnja 2016.

Iako sam bio ne stranački čovjek 91., u gostionici "Šenoa", privoljeli su me da se učlanim u HSP-e

BRANKO STOJKOVIĆ U DOMOVINSKOM RATU ZA HRVATSKU (1)

DANAS NE VODIM SE NIGDJE DA SAM IGDJE BIO I ŠTO RADIO. NEMAM NI SPOMENICU DOMOVINSKOG RATA - NITI IKAKVIH ZAHVALNICA, A MEĐU PRVIMA SAM OBUKAO 1991. GODINE UNIFORMU ZNG-a, TE SAM 1992., I 1993., BIO U HOS-u. NE PRIZNAJE MI SE ČAK NI 5. MINUTA MOJIH ZASLUGA... 







1.) U veljači 1991. godine došao sam u policiju u Bjelovar, gdje sam bio u kadrovskoj službi radi zaposlenja. Tada mi je rečeno da priložim svoju pismenu zamolbu i svu dokumentaciju; uvjerenje o ne kažnjavanju, rodni list i diplomu o završenoj školi... Za tjedan dana sam uz državne takse sve priložio i čekao sam odgovor.

2.) Za nekoliko dana poslije došao sam u policiju se informirati, da li se komisija sastala i jesam primljen. Policijski djelatnici: Ivan Srnec, Mato Vranješević i Vijeko Mudrić rekli su mi da odem u TO i javim se Stanku Štimcu, tako u međuvremenu prošlo je neko vrijeme.

3.) Primljen sam 06. svibnja 1991. godine u oružne snage RH., gdje sam kao (dobrovoljac) potpiso ugovor u vojnom oseku (bivše prostorije SJS-SUP-a) u nazočnosti refenta Zlatka Kracla i njegovog prijatelja Gorana Tudića. Danas je to ulica Tomášs Masaryka br.8. Bjelovar.

4.) Iako sam bio ne stranački čovjek 91., u gostionici "Šenoa", privoljeli su me da se učlanim u HSP-e, sin od Karla Varačića - Drage i Ilija Divić, mislim da se tako zove, te znam da je radio u pošti u Bjelovaru. I onda sam postao 76 član sa rednim brojem iskaznice HSP-a, dok je poslije naša županija BBŽ-a brojala čak preko 10.000 članova.

Slijedi nastavak...

ŠTIT - BJELOVAR
BRANKO STOJKOVIĆ
0958148290 (Tel/mob.)

Broj članaka: 3170.

Nema komentara:

Objavi komentar