utorak, 18. srpnja 2017.

ODUSTAO SAM NA GRANICI OD ULASKA U MAĐARSKU

ODUSTAO SAM NA GRANICI OD ULASKA U MAĐARSKU 



Ovo je živa sramota što sam u petak, 14. srpnja 2017., vidio na graničnome prijelazu iz Hrvatske, u državu Mađarsku.

Došli smo ravno u podne na napuštenu granicu od Hrvatske. Nismo vidjeli živoga čovjeka. Tek kada smo krenuli preko u Mađarsku, i kada smo vidjeli vrata kroz koja jedva može proći jedan auto, obložena sa bodljikavom žicom, imali smo osjećaj kao da ulazimo u neki koncentracioni logor...

Došli smo na Mađarsku granicu, i tamo čekali i čekali... Vidjeli smo jedan auto ispred nas s njemačkim registracijskim pločicama. Dvoje ljudi je mirno sjedilo u autu i ništa se nije dešavalo. Odlučio sam se pobuniti, da zašto mi tu stojimo i nitko nema za nas sluha...

Od nekuda je izašao hrvatski policajac i došao do mene; te mi je rekao da ne smijem snimati sa mobitelom na mađarskoj granici. Ja sam rekao da mi pokaže tablu s natpisom o zabrani snimanja... Pojavila se je i mađarska policajka i kazala; "probljem?" Na što je policajac joj rekao: Da, problem!"

Ja sam rekao da je to sramota da tu toliko stojimo, da nekada smo prelazili granicu bez problema... Da što nam sad to vrijedi što smo u Europskoj uniji. I da ću se žaliti našoj i mađarskoj ambasadi u Zagrebu. Te, sam se ljuto vratio u rikverc, i okrenuo auto, i otišli smo - ja i supruga Ž.S., za Koprivnicu.

Na kraju bih vas ljude upitao: Je li to civilizacijski ulaziti kroz vrata i prolaz s bodljikavom žicom?! Nije li to poniženje?! 


-----------------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r, 43000
0958148290 (Tel/mob.)
E-mail: brankostojkovic152@yahoo.com 
Udruga "ŠTIT"
URED. Masarykova 8
-----------------------------------------------------
Objavljeno: 18. srpanj 2017. godine
-----------------------------------------------------
1.) https://twitter.com/crostojkovic195
2.) https://twitter.com/stojkovic1958
-----------------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
-----------------------------------------------------
Broj članaka: 3762.

1 komentar:

  1. pozdrav svim mojim prijateljima vani, bilo tko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je to nemoguće. Zovem se Marija Josip i dolazim iz hrvatske, ali se sa suprugom selim u Chicago USA. Sretan sam u braku s dvoje djece i lijepom ženom. Nešto se užasno dogodilo mojoj obitelji, izgubio sam posao, a supruga je napustila kuću jer se nisam mogao brinuti o sebi i potrebama. Moja obitelj. Ona i moja djeca u tom određenom trenutku. Uspio sam devet godina, nijedna me žena neće podržati da se brinem o djeci. Pokušavam poslati testove svojoj supruzi, ali ona me sprječava u komunikaciji s njom. Pokušavam razgovarati s njenom prijateljicom i obitelji, ali još uvijek znam da mi netko može pomoći i prijavio sam se zatim toliko prijateljima, ali me i dalje neće zvati, dok dolazi vjerni dan koji nikada u životu neću zaboraviti. Kad sam upoznao svog starog prijatelja, objasnio sam mu sve poteškoće i rekao mi je za sjajnu osobu koja mu pomaže da dobije dobar posao, tvrtka Coca Cola, i rekao mi je da piše, ali ja sam osoba koja nikad ne vjeruje u pravopis, ali ja znam odlučio je probati, a dr. Alaba me uputio i pokazao mi što da radim U sedam dana ručka čarolija. Slijedite sve upute i dobro učinite ono što je od mene tražio. Dr. Alaba, siguran sam da će sve proći u redu i da će me supruga ponovno vidjeti nakon prekrasnog posla dr. Alabe. Supruga me zove s nepoznatim brojem i izvinila se te mi rekla da joj stvarno nedostajem, a naša djeca i moja supruga se vraćaju kući. Danas vodim tvrtku Paragon u SAD-u. Preporučujem vam ako imate bilo kakvih problema, pošaljite e-poruku na ovaj {dralaba3000@gmail.com} ili na WhatsApp putem njegovog kontakta ispod +2349039885856 Hvala dr. ALABA. i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmi stvari zdravo za gotovo i to će ti oduzeti. Želim vam najbolje .......

    OdgovoriIzbriši