nedjelja, 30. ožujka 2014.

KAKAV JE I TO SUD KOJI NIŠTA NE PROVJERAVA


30.03.2014., nedjelja

REKAO SAM SE: OVO DRUŠTVO JE SKROZ POLUDJELO


To ima samo u: "Apokalipsi hrvatskog užasa", da vas netko bez vašeg znanja - upiše za svog svjedoka na Općinskom sudu u Krapini, koga u opće u životu niste nikada vidjeli niti čuli... A niti imali kakve veze sa tim njegovim predmetom i slučajem - ili bilo s čime.

Sve je počelo kada sam dobio u subotu 29.03.2014., preporučenu pošiljku od Općinskog suda u Krapini, u kojoj je bio POZIV za mene, da se imam obavezno javiti, dana 11. lipnja 2014., u 09,00 sati, pod prijetnjom visoke novčane kazne, pa čak i određivanja zatvaranja.

Gledam POZIV i čitam: Tužitelj Ljubica Jagić, a tuženik "Usavršavanje d.o.o., radi; Utvrđenja ništavnosti ugovora. Vidim na dnu poziva pečat suda i u potpisu Predsjednik vijeća - sudac, v.r., Vinko Vladić. Za točnost otpravka - ovlašteni službenik Golub Nevenka.

Tražim ja u telefonskom imeniku gospođu Ljubicu Jagić, i pronađem je na adresi; Lovrić Sela 30A, Krapinske Toplice, s telefonskim brojem 049/234337
Pitam ja ljut tu gospođu Jagić, vi ste mene upisali za svog svjedoka? Kakve imam ja veze s čime? Te da bi je za to mogao je tužiti i tražiti odštetu, ili da ću podnjeti Kaznenu prijavu.

Ta gospođa me je upitala: Niste li vi podigli kredit u Zagrebu, (Velikoj Gorici) od tvrtke "Usavršavanje d.o.o., ja mislim da ste i vi tamo bili - kada sam ja 2009., podigla zajam od 35.000 kuna, a sad moram vratiti 150.000 kuna. Kao i za sigurnost vračanja kredita dala sam zemljište, na koje su se oni uknjižili. Da sad još traže ogromne kamate.

Ja kažem toj gospođi nisam nikada podigao kakav kredit, a još manje u Zagrebu. I pitam je ponovo - kako ste me mogli onda upisati za svjedoka? Ona se preko telefona branila - da je mene USKOK upisao za svjedoka. Kažem ja gospođi Ljubici Jagić, kakav USKOK? Jeste li vi poludjela?! Što je vama?! Hodam do pošte bez veze po pošiljku i trošim svoj telefon. Gospođa mi je poklopila slušalicu, da bi se zatim potom javila i ispričala.

---------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ

Nema komentara:

Objavi komentar