nedjelja, 17. lipnja 2012.

PREKRŠTAVALI SU SE KAKO SU HTJELI


VRIJEME SADAŠNJE



OBAVIJEST PUČANSTVU 

Ja Vorkapić Desimir, krsno ime Luka, vlasnik restorana "Dukat" u Letičanima, s obzirom na učestale napade na moju imovinu, odnosno restoran "Dukat", te integritet ličnosti, obavještavam pučanstvo grada Bjelovara i okolice da sam HRVAT.

Kršten sam u katoličkoj crkvi u Kloštru Podravskom, a i prilikom popisa stanovništva izjasnio sam se kao HRVAT. U svom restoranu radim sa svojom suprugom Katom, rođenom Kozić, koja je također HRVATICA.

U svom ponašanju i radu uvijek sam podržavao politiku vrhovništva Hrvatske i nijednim svojim postupkom nisam se ogriješio u interese hrvatskog naroda.

Kao dokaz svojih navoda prilažem domovnicu (rođ. 08.10.1954.) , te potvrdu o krštenju ( Br. 311./1992.) kršten, 19.10.1954.(otac Petar Vorkapić, prezime majke djevojački Kata, r. Mađarić) , što potvrđuje (da sam Rimo-katolik, crkveno ime mi je Luka Vorkapić) to samo je još jednom dokaz neosnovnost napada na moju imovinu i integritet.

U Bjelovaru, 24. travnja 1992. godine

VORKAPIĆ DESIMIR 

Bjelovarski list, 30 travnja 1992. godine 


----------------------------------------------------------

ZANIMLJIVO JE KAKO SU LJUDI ZA VRIJEME "DOMOVINSKOG RATA 1991.-1995." MORALI DOKAZIVATI SVOJE PORIJEKLO I IDENTITET. BILO IH JE JOŠ U BJELOVARU, KAO NA PRIMJER DRAGUTIN MATIĆ, (IZ KOBASIČARA) KOJI SE JE OBRAĆAO NA SLIČAN NAČIN JAVNOSTI... 
----------------------------------------------------------

Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar