srijeda, 6. lipnja 2012.

ZNA SE - TKO ME LAŽNO OPTUŽUJE


SVE TROŠKOVE PLAČA NAROD



BRANKO STOJKOVIĆ
Ulica A. B. Šimića br. 3
43000 BJELOVAR

REPUBLIKA HRVATSKA ; VISOKI PREKRŠAJNI SUD U ZAGREBU
Augusta Šenoe 30
10000 ZAGREB

Ž A L B A

na PRESUDU broj: II-J-252/11. Prekršajnog suda u Bjelovaru
po sucu Darku Lakliji, koju sam primio preporučenom pošiljkom
putem Bjelovarske pošte dana 30. 05. 2012.

Nisam počinio nikakav prekršaj na taj način da bi prekršio javni red i mir. Osim toga prijavio sam ministru policije Tomislavu Karamarku, 25. svibnja 2011., službenike bjelovarske policije Žarka Čanađiju i Nikolu Hajdarevića, koji mi već godinama podmeću i progone me. Protiv istih policajaca podnosio sam već i kaznene prijave zbog zloupotrebe položaja i ovlasti…

Trgovkinja „Konzuma“ Davorka Došen i njena kolegica Marijana Đošić krivokletnički su svjedočile protiv mene - što se vidi iz zapisnika sa glavne rasprave od 06. lipnja 2011. godine.

Prva osoba navodi da sam rekao: „Pička ti materina, što ti misliš tko si ti“, dok druga osoba navodi: „idi u pičku materinu što mi daješ dvije polovice“. U zapisniku sam iskazao da se ja takvim riječima ne služim... Između ostaloga obje svjedokinje supruge su policajca i zaštitara, kao i šefica odjela te trgovine Željka Bandur.

Nisam „galamio i vikao“ kako se navodi u prijavi, uostalom ja sam predsjednik udruge za ljudska prava „ŠTIT“. Kada kažem „udruge“ jer ona je jedina koja postoji u našoj županiji BBŽ. Očito je da takva i ne smije postojati – a dvanaest godina već postoji. Često sam u sprezi sa kriminalima i bezakonjem, na ovakav način oni mi žele uzvratiti,.., ne vole me, što ja govorim i promičem istinu.

U svemu tome bi mogao puno pisati, na kraju želim reći da u prijavi i presudi nema baš ničega - što bi bila istina: Snimka video nazora nije ništa pokazala, policiju nije pozvala trgovkinja Davorka Došen, nego (daleko poslije) od fingiranoga* događaja, policiju je pozvao njezin muž (Darko Došen),.., pa stoga nije istina da sam se ja udaljio do dolaska policajca - Nikole Hajdarevića, koji je navodno utvrdio taj prekršaj..

Predlažem Visokom prekršajnom sudu u Zagrebu, da ne prihvati ovu presudu, odnosno da je odbaci ili vrati predmet na ponovno suđenje.

Napominjem: Da sudac Darko Laklija je već puno puta prijavljen (i kazneno) za aljkavo obavljanje svoga posla, a izrečena mu je kazna od strane Državnog sudbenog vijeća

S poštovanjem!
PODNOSILAC:
Branko Stojković
U Bjelovaru, 06. 06. 2012.

Dostavljeno: Prekršajnom sudu u Bjelovaru
u 2 (dva) primjerka

Nema komentara:

Objavi komentar