petak, 25. siječnja 2013.

DEMISTIFICIRATI TREBA VELIKE PROBLEME


BRANKO STOJKOVIĆ: ZAHVALAN SAM OSOBI - KOJA JE DALA LIJEPI KOMENTAR NA MOME BLOGU, I IZRAŽAVAM JOJ POŠTOVANJE TE OBJAVLJUJEM KOMENTAR U CIJELOSTI...




KOMENTIROTrempetich

Branka Stojkovića za predsjednika. 

Meni je ostalo u pamćenju i dan danas na onom prvom sučeljavanju kandidata 2011 godine kad je g. Stojković rekao Bajsu da se podlo smije. Nemogu više naći taj uradak na youtubu ali sam ga uvijek rado pogledao.

Iako se nemoram slagati sa svime što gospodin Stojković piše (što je i dobro jer smo svi isti) IZUZETNO mi se sviđa što bez dlake na jeziku raskrinkava sustav koji djeluje tako kako djeluje jer su ljudi očito ovce koji žive u ružičastom svijetu vjerujući da glasaju za velike stranke. Eto nam demokracije. Svake 4 godine glasamo za ljude koji će nas opet u sljedeće 4 godine opljačkati. Prekrasno. Zahvaljujući idiotima, a ne ovima na vlasti. Političari se uvijek profiliraju po ljudima.

Pošto je naš prosjek IQ-a 89 većina naroda je na granici debila i takvi odlučuju o našoj sudbini. Naravno idiota koji nezna podjeliti svoj IQ sa 2, lako je zavesti friganim srdelicama, kuhanim vinom, Severinom i pečenim jaretom. Pošto je takvima dopušteno glasati na izborima (jer je to pravo glasa ko fol) mi smo gospodin Branko osuđeni da ćemo biti uvijek tu gdje jesmo. Ljudi su spremni uložiti sate i sate na internetu gledajući u ormar Maje Šuput, a nebi uložili dva ili tri sata na korisne informacije i postali svjesni svjeta oko sebe.

Rješenje je samo odbiti suradnju sa idiotima (ovima na vlasti) jer si bez nas neznaju ni guzicu obrisati (da oprostite)....Ima tu još toga no ipak je ovo vaš blog....

Meni se samo sviđa volja i želja za drukčijim pogledom, a pogotovo direktan način jer s pravom treba napisati da je budala budala a ne im davati kredibilitet tapšanjem po ramenu da se nebi uvrijedio. Uostalom svako javno mišljenje i istup ima pravo na vaše ili moje mišljenje o njihovom mišljenju....i ja vam s testrane dajem punu podršku....ja uvijek rado pročitam...a trebali bi i drugi...pozdrav!

24.01.2013. (19:30)

-------------------------------------------------------

http://crostojkovic1958.blog.hr

Nema komentara:

Objavi komentar