nedjelja, 27. siječnja 2013.

DIREKTOR LAKE RUKE I SLABOGA SRCA


27.01.2013., nedjelja

CAPARIN SE "NAKEBO LOVE" I ON BI DA GA UZME DRAGI BOG?!



Bilo je to prije tri-četiri godine kada smo ja i moja supruga Živka bili u kupovini u bjelovarskom Kauflandu. Tada sam se sreo u tom trgovačkom centru sa Dragom Caparinom (HDZ) direktorom Croatia osiguranja u Bjelovaru. Između ostaloga ja i Caparin bili smo onda donekle u dobrim odnosima. Iako mi je (on) prije toga obećao da će me zaposliti u Croatia osiguranju, ali me je prevario...

Ja i Drago upoznali smo se 1990-tih godina na biljaru u caffe baru "Panda". Znao sam ponekad svratiti u njegov direktorski ured. Često je isticao kako voli s mnom razgovarati, jer ja sam otvoren i nisam prefrigan.. Kaže da oni svi koji dolaze k njemu samo dolaze po novce ili zbog nekih drugih interesa. Čudio se kako sam ga s lakoćom u biljaru pobijedio...


U trgovini Kaufland Drago je kupio samo dvije litre mlijeka, rekao je da jedino to voli piti. Kada smo razgovarali Drago Caparin mi je rekao: "Stojkoviću jedva čekam da me dragi Bog uzme sa zemlje". "Moj djed je bio kremiran i ja kad umrem biti ću kremiran..." "Tako je najlakše i najbolje bez ukapanja i nekih posebnih sprovoda." Još smo kratko razgovarali i Drago je otišao.

Kažem ja supruzi ovaj je totalno prolupao,.., naslaga-o je novaca i ne zna kuda će s njima, i sad hoće da ga dragi Bog uzme sa zemlje.. Žena od Drage je Karmela saborska zastupnica HDZ-a, imaju sve i njemu se više ne živi. Nedugo je Drago Caparin preživio infarkt, te dugo se je oporavljao i potom vratio na posao.

Dragi sam jednom prilikom rekao da se ponaša kao "GAVAN" koji će ubrzo doživjeti potop. Ne živi mu se - iako drži u svojim rukama mnoga bogatstva a drugima ne želi pomoći,..., to je ogavno i bolesno luđački...

HRVATSKI POKRET
Udruga ŠTIT

BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta159
Bjelovar, grad
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90

http://crostojkovic1958.blog.hr

brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
----------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar