srijeda, 6. veljače 2013.

I TO JE STRUKA ?!


OTVORENO PISMO (1) - ODVJETNICI DANICI BUJIĆ ČIKIĆ



VI NEMATE POJMA O PRAVU, PRAVDI I ISTINI!

ODVJETNIČKI URED
DANICA BUJIĆ-ČIKIĆ
Ante Trumbića 6
43000 Bjelovar

Vi ne zaslužujete nikakvo poštovanje, zbog toga što niste sposobni napisati jednu ustavnu tužbu. Tri godine sam čekao da Ustavni sud RH, riješi ustavnu tužbu koju ste vi sačinili. Na kraju tužba je odbačena, jer niste se pozvali ni na jedan članak zakona, koji je prekršen u mome suđenju - u optužnom prijedlogu K-134/09 Općinskog državnog odvjetništva u Bjelovarau, u "kaznenom djelu - tajnost pisma." Niste me o tome čak ni obavijestili iako je prošlo nekoliko mjeseci.

Da li ste namjerno ili nenamjerno to učinili - vi dobro znate. Nanijeli ste mi štetu, na Općinskom sudu u Bjelovaru, gdje uopće nije ni subjektivno ni objektivno dokazano da sam pismo ja otvorio,.., odnosno počinio - kazneno djelo. Iznenadio sam se drskošću i korumpiranošću sutkinje Sanele Horvat, kako je zluopotrebila svoj položaj i ovlasti. Na ovaj način potvrdili ste njezinu nepravednu presudu.. Meni ste iz džepa izbili 10.000,00 kuna. Poigrali ste se sa mojom čašću i dostojanstvom. 


HRVATSKI POKRET
Udruga ŠTIT

BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta159
Bjelovar, grad
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90

Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb

http://crostojkovic1958.blog.hr
stojkovic1958@net.hr

URED: Masarykova 8

Nema komentara:

Objavi komentar