nedjelja, 24. veljače 2013.

VJEČNA IM BILA SLAVA !


24.02.2013., nedjelja

HRVATSKO GLASILO "DRINA" BR. 2



POHARANA HRVATSKA

Moja majka Drina Pezer - Stojković, čekala je kada će Hrvatska poslije partizanskog i komunističkog terora opet biti samostalna i neovisna država. Dolaskom 1991. godine na vlast je došao Franjo Tuđman (HDZ) i moja mama je viknula "moj Franjo!" Uostalom i njezin brat se zvao "Franjo"Pezer, koji je iz Cerovog dolca BiH. Nakon par godina moja majka je shvatila da to nije država koju je čekala, nego da se UDBA preobukla u demokrate i nove šefove. Kada je majki bilo oko 21 godinu, ona je napustila svoj voljeni zavičaj i rodni kraj Cerov dolac (Hercegovinu) i uputila se je u nepoznato. Ona je došla na hrvatsku Bilogoru. Tu je mama došla za boljim životom sa (svojom) mamom Danicom, i sestrama; Dragicom, Ivom, Katicom i Šimom, te bratom Ante Pezer. Dok joj je brat Franjo Pezer ostao sa svojom djecom na hercegovčkom skromnom imanju..



Moja majka se je udala 13. veljače 1954. godine u Bjelovaru, za Milana Dimitrijevića, (koji je promijenio svoje ime i prezime u Miloša Stojkoića) rodile su se dvije moje sestre bliznjakinje, one su umrle prije nego što smo se moj brat i ja rodili. Otac je bio radnik i majka radnica oni nisu govorili o raznim svojim teškoćama i tragedijama... Vjenčali su se u Rimo-katoličkoj crkvi.



List "DRINA" pokrenuo sam u spomen mojoj majci i njenom bratu, tj. mome ujaku ustaši Anti Pezeru, kojega su partizani mučki ubili bez suđenja u Grubišnom Polju.. Ova novina isto izlazi u spomen NDH i dr. Ante Pavelića "oca domovine Hrvatske". Sve možeš podnositi samo ne da izgubiš čeljad. Cijela moja familija po mami visoko je percipirala u vlasti Nezavisne države hrvatske.



Ja i brat Milenko (zvani Rade - Švaba) kad smo bili mali volili smo s roditeljima ići u kino. Tada su se prikazivali filmovi na platnu. U to doba rijetko je tko imao "crno-bijeli" televizor doma. Moji su kupili televizor "Grand - RIZ" 1970. godine. Onda su bila samo dva programa, koja su se mogla gledati. Ja i brat smo imali velikih problema u školi, jer su nas (tada) u socijalističkom i komunističkom društvu gledali kao djecu ustaša. Zbog toga smo se teško probijali kroz život. Svakako su nas etiketirali,.., ponižavali i napadali...

HRVATSKI POKRET "ŠTIT"
BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
stojkovic1958@net.hr
URED: Masarykova 8

Nema komentara:

Objavi komentar