subota, 13. srpnja 2013.

IMATE PRAVO NA STRUČNU I PRAVNU POMOĆ OD DRŽAVE


13.07.2013., subota

SVE VIŠE LJUDI IMAJU PROBLEMA SA CROATIA OSIGURANJEM



Poštovani, 

PRIMA: brankostojkovic152@yahoo.com

Pronašla sam Vas na internetu, i imam povjerenja u Vas.
Naime imam problem s Croatiom osiguranje koja je digla Ovrhu putem Bjelovarskog suda ( s time da sam iz Zagreba i dužnik je iz Zagreba i uopće ne znam zašto se postupak provodi u Bjelovaru) prema meni kao sudužniku, žalila sam se, ali sud je odbio moju Žalbu...

Imam odvjetnicu u Zagrebu, i ona je sastavila Žalbu, a pošto sam slabijeg imovinskog stanja, opterećena kreditima, a smatram da je nepravedno rješenje suda jer Dužnik je živ i zdrav ima redovita primanja a žele se naplatiti od mene, jer mi mogu sustegnuti više novaca nego njemu, te me je sud uputio na parničenje s Croatiom osiguranje ili podmiriti tuđe dugovanje i privatno tužiti.

Dužnika, jednostavno nemam sredstava za otplatu tuđe duga, i nemam za pokrivanje putnih troškova odvjetnika i dnevnica, molila bih vas ako bi me mogli uputiti na nekog od bjelovarskih odvjetnika, koji bi mogao pošteno odraditi to parničenje, nemam se kome obratiti.

Ispričavam se, ali poslala sam na više vaših e-mail adresa, jer mi nije mail prošao na:udruga.stit@bj.htnet.hr

Unaprijed hvala,
Iskra Lovrečić 
----------------------------------------------

Poštovana gospođo,

pošaljite mi kopije, preslike sve vaše dokumentacije, jer iz vašeg e-maila ne mogu ništa zaključiti... U svakom slučaju Vi imate pravo obratiti se kod Odvjetničke komore, u svezi vašeg besplatnog zastupanja pred nadležnim sudom, država je nedugo omogućila ljudima slabog imovinskog stana obranu.

Pozdrav !

HRVATSKI UDRUGA “ŠTIT”
(Za ljudska prava)
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 13.07..2013. (petak)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
092/1870486
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
——————————————
1513. Članaka

Nema komentara:

Objavi komentar