nedjelja, 14. srpnja 2013.

JE LI SISTEM UBIJA LJUDE?!


14.07.2013., nedjelja

MIRKA SE RJEŠAVAJU IZ JEDNE DUŠEVNE BOLNICE I ŠALJU GA U DRUGU



Danas, 14.07.2013., u nedjelju bio sam u 16,00 sati u posjeti g. Mirku Fučijašu, u Općoj bolnici u Bjelovaru - Djelatnost za psihijatriju. Na kratko sam porazgovarao sa njime. Rekao mi je; da je već napisana uputnica i nalog - da sutra ga sprovode u medicinskim kolima u Neuropsihijatrijsku bolnicu „Dr. Ivan Barbot“ u Popovaču. Da tamo bude morao provesti narednih 6. mjeseci u pritvoru i liječenju. Mirko Fučijaš nema desno oko, odnosno on nosi staklenu protezu, tj. stakleno oko. Na drugom lijevom oku sam primjetio da ima jako proširenu zjenicu. Očito je da "lijekovi" i injekcije koje mu daju su nešto slično kao droga...

Pitao sam Mirka - koji je razlog da ga šalju u Popovaču? Rekao je - da je razlog to: što je tetki od njegove žene Veri, koja s njima živi htio zalijepiti usta sa selotep trakom i svezati je... Jer tetka koja ima 73. godine, je prolila kantu sa vodom po električnim instalacijama i razvodnoj kutiji. Želeći njemu i sebi nauditi.. Između ostaloga tetka je već bila na liječenju u Popovači.

Moram ovdje reći - ako je Mirko Fučijaš, po procjeni policije učinio kakvo kazneno djelo: obiteljsko nasilje ili drugo,.., zašto ga nisu priveli sucu istrage i onda zatvorili u zatvor. Nego ovako čovjeka proglašavati ludim.

Sa ovim slučajem sam poslije upoznao gradonačelnika grada Bjelovara, gospodina Antuna Korušeca. 

HRVATSKI UDRUGA “ŠTIT”
(Za ljudska prava)
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 14.07.2013. (nedjelja)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
092/1870486
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
——————————————
1519. Članaka

Nema komentara:

Objavi komentar