nedjelja, 4. kolovoza 2013.

GOTOVO "KUCNUO JE ČAS" SINOVI I KĆERI LJUDSKI PREDAJU SE U RUKE SOTONI! A VI SAD I DALJE SPAVAJTE!


04.08.2013., nedjelja

Na pitanje; tko su pravi kršćani, pravi odgovar o tome govori i daje Biblija

Konvertiti* i malograđanski vjerski preobraćenici 

Kršćani koji lažu i da su oni to a u biti nisu i ne drže se svojih principa - oni nisu ništa drugo nego "trska koja se na vjetru klati", takvo krštenje,tj. kršćanstvo nije uopće niknulo iz biblijskoga svijeta.

Kakao izgleda pravi kršćanin; odlučan, hrabar i pravedan. 

"U taj čas pristupe Isusu neki farizeji* i rekoše mu: Otiđi, otputuj odavde jer te HEROD* hoće ubiti. A on će njima: Idite i kažite toj lisici; Evo izgonim đavle i liječim danas i sutra, a treći dan dovršujem. Ali danas, sutra i prekosutra moram nastaviti put jer ne priliči da prorok pogine izvan Jeruzalema." (Lk.13,31-33.) 

Biblijski Isus ovdje nije se dao "zaplašiti", a još manje licemjerno prikloniti njima - kao jačima i brojnijima od njega i njegove družine. Čak se izrugao Herodu, rekavši da je lisica, odnosno da nije čovjek nego podmukla životinja.... I da će ga čak izliječiti ako hoće.

Pogledajmo danas ove kršćane koji nemaju nikakvu gorljivu svoju vjeru*, da bi činili djela koja im dolikuju i priliče... 

Jednom prilikom u Bjelovaru, otišao sam u K.C. “Riječ života”, (Trg tjepana Radića), u tu crkvu koju vođi Pastor Krsćanskog centra Riječ života Damir Šićko-Alići, te pozorno sam pratio sva dešavanja. Na kraju sam predavanja, slavlja i molitve, postavio jedno (svoje) pitanje njihovom voditelju.

Oni svi na to pitanje su se ismijali, počeli pljeskati sa rukama, i lupati s nogama u pod. Mene je to posjetilo na "Planetu majmuna", baš kako se zove jedan takav američki film. Izašao sam iz dvorane van, jer nisam vidio više razloga da tamo ostanem.

Oni svi su i dalje se "histerično" i primitivno smijali... U toj maloj dvorani sam vidio moje sugrađane Bjelovarčane. Svaka religijska organizacija koja se pojavi u našem gradu oni su tu. Hodaju od jedne "crkve" do druge, bilo to; Baptisti, Pentakostalci, Adventisti,.., Rimokatolici, itd. Oni nigdje se ne mogu skrasiti - bilo u kojoj kršćanskoj zajednici.

Meni je potpuno glupo gledati i slušati - kada svi oni tvrde da: "Žive za Isusa Krista, i da je Krist njihov spasitelj." Te, da on je u njihovom srcu... Očito je, da ti "izgubljeni" ljudi nemaju nikakvog znanja niti iskustva, a još manje vjere u ono što rade.

Godinu dana poslije toga događaja došao mi je Zlatko, koji često ide na takve susrete i izvinio se, i rekao mi: "Branko, poslije sam razmišljao o tvom pitanju, ti si bio u pravu. Zaključio je: Kako je ta masa glupa, i može eliminirati iz svoje sredine sve njima nepoželjne. Ja sam Zlatku rekao; Nisu oni mene ismijali, nego su ismijali i eliminirali istinu...

Riječ života u Bjelovaru je promijenila već na desetke svojih zakupljenih prostora - gdje održavaju svoje mise. U gradu nema ulice gdje već nije taj
K.C. “Riječ života” bio stanovao.

Sjećam se, da su bili smješteni u atomskom skloništu H8, gdje je bio disco za mlade, te u mjesnoj zajednici "Gustav Matoš", (stari vatrogasni dom), pa čak i napuštenoj birtiji "Lasta" u ulici M. Bogovića, dok sada se nalaze, na novoj adresi u ulici Augusta Šenoe, u "plavoj zgradi" gdje su nekad Kinezi imali svoj dućan...

Jednom prilikom u "MZ" na Matoševom trgu sam se našao, bilo je tamo neko "čudno događanje" predstavnici "Riječi života" upravo su imali svoj obred "istjerivanje đavola i nečistih duhova" iz nekih ljudi. Ti ljudi su se valjali po zemlji i "skićali", dok ovi su nad njima glasno molili i mahali svojim rukama... Tu sam uočio i dvije poznate žene R.L. i Đ.Z.,koje su bjelovarčanke. Jedna je od tih žena bila je zaposlenica u gradskoj upravi u Bjelovaru. Dok druga je od te "religijske dominacije" ostvarila solidnu materijalnu korist.

--------------------------------------------
HRVATSKI UDRUGA “ŠTIT”
(Za ljudska prava)
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 04.08.2013. (nedjelja)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
092/1870486
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
http://istinazanarod.blog.hr
www.crostojkovic1958.blog.ru
--------------------------------------
1563. Članaka

Nema komentara:

Objavi komentar