utorak, 27. kolovoza 2013.

ŠTIT-u SAM SE OBRATILA JER JEDINI SE BORI ZA LJUDSKA PRAVA


27.08.2013., utorak

Otkaz sam dobila jer sam pozvala DRŽAVNI inspektorat da se uvjere u kriminalne radnje "golubice".

Nezadovoljni radnici sa gazdom 
------------------------------

Poštovani gosp. Branko!

Nakon dužeg premišljanja odlučila sam se javiti. Za Vas sam prvi put čula 2011 g. Naime,bila sam zaposlena kod poznatog bjelovarskog kriminalca Danijela Sokača (tada to nisam znala) i njegove ljubavnice Sandre Zagorec. Otkaz sam dobila jer sam pozvala DRŽAVNI inspektorat da se uvjere u kriminalne radnje "golubice". Na prekršajnom sudu u Splitu dobila sam pravomoćnu presudu na iznos od 160.000.kn., međutim pekara "ZLATNO ZRNO" u dogovoru sa mafijiom Bjelovara, Splita i Zagreba briše Sokača kao poslovnog subjekta.

Sprega POREZNA-INSPEKTORAT-SINDIKAT

Na općinskom i županijskom sudu u Splitu me lažno-zastupao SSSH Zoran Kačić, pravnik-prevarant (tada to nisam znala). Zamislite radni spor sam IZGUBILA jer "navodno"nisu imali adresu kriminalca Sokača. Kako više nemam pravo tužiti "zbog iste stvari "Zlatno Zrno ,uzimam odvjetnika koji sada tuži SSSH. Cijela stvar poprima šire razmjere i jučer doznajem da je izvjesniZlatko Tušek iz Bjelovara bio pomoćnik Zoranu Kačiću pravniku SSSH iz Splita, sada povjereniku SSSH.

Ne mogu još potvrditi ali izgleda da su krivotvorili "moju iskaznicu" jer Zagreb tvrdi da nisam član sindikata. Srića bog ,posjedujem uplatnicu i člansku iskaznicu. Ovo Vam pišem samo da olakšam dušu jer sam uvidjela da se i Vi trudite prikazati "naše mafijaše"onakvi kakvi jesu i smjestiti ih di im je mjesto. Ja se ipak nadam da će uskoro doći dani kad će biti smješteni u ustanove ZATVORENOG TIPA da dokazuju svoju istinu.

Oprostite i zanemarite poruku ako sam Vas možda gnjavila ,isto tako ako želite "krim-pikanterije"Sokača, "golubice" i Mede možemo se čuti ako želite.

Puno pozdrava od Vedrane iz Splita (099 857 1976)

-------------------------------------------------


Inspektorima prijavila poslodavca koji je koristio vodu iz WC-a za peciva pa dobila otkaz

Danijel Sokač u Splitu je ipak 'dolijao'. Prekršajni sud je na temelju optužnog prijedloga Državnog inspektorata u rujnu 2012. godine kaznio Sokača sa 159.600 kuna zbog nepravilnosti utvrđenih na dan kada je Vedrana pozvala inspektore. No, pitanje i dalje ostaje – tko je tog dana 'cinkao' Vedranu Mijić?
Vedrana Mijić (49) iz Splita nezaposlena je majka je dvoje djece. Ova hrabra žena je 'zviždačica'; zbog prijave nepravilnosti u poslovanju bivšeg poslodavca dobila je otkaz.



Cijela priča počinje dolaskom njenog bivšeg poslodavca Danijela Sokača iz Bjelovara u Split. Bjelovarski poduzetnik je u Splitu otvorio pekaru 'Zlatno zrno'. Vedrana se tamo zaposlila, no, kako kaže, ubrzo je uvidjela da mnogo toga ne štima; djelatnice nisu redovito dobivale plaće, nije im uplaćivano mirovinsko i zdravstveno osiguranje. Dnevni utržak su prema šefovoj naredbi polagale na privatne račune vlasnikove supruge i prijateljice. Kao 'zanimljivost' navodi da se voda za izradu peciva koristila iz – WC-a.

Da bi stvar bila apsurdnija, nakon otvaranja pekaru su navodno posjetila trojica inspektora gospodarskog kriminaliteta i upozorila djelatnice da Sokač na 'leđima' ima već 24 kaznene prijave i da pekara radi na crno. Zbog svega toga Vedrana je odlučila pozvati Državni inspektorat.

Pozvala ga je 3. svibnja 2011. godine. Isto popodne, kako tvrdi, dobila je otkaz.



"Kome su inspektori pogodovali?"

- Kako je moguće da, nakon što sam pozvala inspektorat da se uvjere što se radi, dobijem otkaz? Kome su inspektori pogodovali? - pita se Vedrana.

Naša sugovornica je 6. lipnja pokrenula radni spor protiv bivšeg poslodavca na Općinskom sudu u Splitu. No, ni pravni sustav nije stao u njenu obranu. Tužba je odbačena i u prvostupanjskom i u drugostupanjskom postupku na Županijskom sudu zbog formalnog razloga – netočne adrese tvrtke 'Zlatno zrno'.

Danijel Sokač u Splitu je ipak 'dolijao'. Prekršajni sud je na temelju optužnog prijedloga Državnog inspektorata u rujnu 2012. godine kaznio Sokača sa 159.600 kuna zbog nepravilnosti utvrđenih na dan kada je Vedrana pozvala inspektore. No, pitanje i dalje ostaje – tko je tog dana 'cinkao' Vedranu Mijić?

Napomenimo kako smo Državnom inspektoratu uputili pitanja vezana uz konkretan slučaj i moguću 'krticu' u njihovim redovima. Na njih još uvijek nismo dobili odgovor.

-------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 27.08.2013. (Utorak)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
092/1870486
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
http://istinazanarod.blog.hr
www.crostojkovic1958.blog.ru
--------------------------------------
1617. Članaka

Nema komentara:

Objavi komentar