srijeda, 25. prosinca 2013.

KORISTE NAŠ ŠTIT


OTVORENO PISMO - HRVATSKOJ JAVNOSTI (21.12.2013.)


Andrea Prugovečki, Dinko Pirak i Marijan Coner (HDZ)
---------------------------------------------------

Od: gorandudas@net.hr
Za: brankostojkovic152@yahoo.com
Datum: 21.12.2013 12:36


Poštovani gospodine Branko,

kako sam čuo od supruge Vi ste već kontaktirali i tema je vrlo delikatna i nadasve kontradiktorna u indolenciji javnosti. No kako i kod moje supruge još postoji ta doza ranog žalovanja i bijesa prema imenovanoj smatram da njeno ime kao izvora ne bi trebalo biti navedeno jer ionako je podvrgnuta njenim prijetnjama o mogućim tužbama i jedva bi dočekala da vidi njeno ime.

No ja sam neutralni element i kao kolumnist imam određenu dozu saznanja o imenovanoj koja su iznesena u kolumnama. Ali evo Vam nekih natuknica na kojima možete temeljiti blog članke,ovdje naravno možete iznijeti moje ime u kontekstu prijetnji koje sam osobno dobio od nepoznate muške osobe na dan pokopa Deana Klepca-njenog supruga, dana 22.09.2013 ispred motela u Čazmi.

Navedeni mi je čovjek prišao i pri ulasku na karmine zaustavio kod prilaza i pitao jesam li ja Goran Dudaš,pukovnik? Odgovorio sam da jesam.Nakon toga mi je rekao da pripazim šta radim i da se ne petljam u ono što me se ne tiče i da je on ispred HSS-a ,a isto tako da svoje veze iz vojske stavim na stranu jer se neću dobro provesti.

Moj odgovor je bio da ću kad tad saznati sve o tome što je uzrok smrti Deana, a da se ne bojim nikoga i najmanje nekoga tko je ispred HSS-a. Na tome je razgovor završio i ostao do danas. Ali su nakon toga uslijedile moje kolumne i ispitivanje svih okolnosti.

Jedan od posebnih elemenata sumnje je njen položaj u vrhu HSS-a gdje je pomogla mnogima da se zaposle, a svog pokojnog supruga je godinama ostavila da samuje u kontejneru zaštitarske firme Sokol Marić. Jedan od upita se postavlja,kakva to žena ne želi svoj utjecaj iskoristiti za pomoć svom najdražem suprugu?

Zar njeni sastanci i busanje u prsa da ima neku moć i prijateljstva sa vodećim ljudima Čazmanske stvarnosti nisu imala osnove iznalaženja nekog drugog posla za njega.Iako je tumor na testisima izlječiv u 98% slučajeva,Dean Klepac je umro u stanju koje je sve samo ne odraz pravovaljanog i pravovremenog liječenja, a dio nemara oko istoga može se pripisati zakašnjeloj reakciji.

Uz navedeno Andrea Prugovečki je tijekom bolesti supruga branila posjete roditelja i rodbine supruga (izvor iz rodbine) da samostalno odlaze u posjetu.Također je njena bahatost pokazana na sprovodu kada je istjerala sve iz mrtvačnice da bi se kao sama oprostila od supruga (na sprovodu???) zar to sve ne dovodi do pitanja kako je tako nešto uopće moguće.

Andrea Prugovečki se na moje oči objesila Dinku Piraku oko vrata u iskazivanju tuge za suprugom na pokopu iako je to u svim oblicima neprimjereno i nesmotreno za nekoga tko tuguje taj trenutak i pokapa zauvijek voljenu osobu,tako javno toizraziti ne ulazeći u kontekst prijateljske veze je ipak pokazatelj nemoralnog držanja.

Sve to sam ja Goran Dudaš vidio,osjetio i doživio,ne netko drugi nego ja kao suprug njegove tete.Pored navedenoga stranka ju ubrzo nakon pokopa supruga ubrzano postavlja za predsjednicu Gradskog odbora i gradskog vijeća gdje ubiru svi skupa debele dnevnice koje su transparentno legalne na objavama službenih glasila (na žalost građana).

Njen doprinos politici je jednak doprinosu neandertalaca u razvoju računalnih sustava,a njihov HSS-ov aparat moći u Bjelovarskoj županiji nalik je horor filmovima.Njena bahatost je iz stranke izbacila kvalitetne ljude i dovela poltronske inačice koje imaju samo dva prsta za izglasavanje njenih naloga koje ona dobija od Dinka Piraka i još nekih viših dužnosnika stranke.

Ne treba za to biti agent FBI-a da se zna da pljačkaju grad na legalan i politički očajan način, a građani Čazme postali su taoci vlastite indolentnosti i trulosti vlastitog straha za svoje glave. Sve to su činjenice koje govore i više od navedenog.

Ja ću i dalje kao kolimnist pisati o njoj i HSS-u kao stranci koja potkopava kao i druge stranke temelje krvlju plaćene neovisnosti, a šljam kao navedeni hrane se krvlju žrtava skrnaveći i ovo malo ostatka države.

Nadam se da Vam ovo daje neke elemente za pisanje,za sve ostalo sam na raspolaganju.

S poštovanjem,
Goran Dudaš, pukovnik HV-a
(u mirovini)


----------------------------------------------------------------
ŠTIT OČEKUJE REAGIRANJE ILI DEMANTIRANJE NAVEDENIH
ČINJENICA 

-----------------------------------------------
HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 22.12.2013. (nedjelja)
HRVATSKA / CROATIA
Kućni telefon: 00 385 433 520
Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
--------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blorg.hr
http://crostojkovic.blog.rs
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8
http://istinazanarod.blog.hr 
http://hr.netlog.com/stojkovicbranko
Članaka; 1844.
Uredništvo: ŠTIT BJELOVAR
----------------------------------------------
http://stojkovic1958.wordpress.com
http://stitonosa1958.blogger.ba
---------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar