četvrtak, 30. travnja 2015.

BRANKO STOJKOVIĆ I VESNA HORINEK IZ BJELOVARA

HRVATSKI SAN - Dečko s Trga Stjepana Radića u Bjelovaru (1)

VJENČANJEBRANKO STOJKOVIĆ i VESNA HORINEK

Odrastao sam naTrgu Stjepana Radića br.. 40., u Bjelovaru, tamo sam živio do svoje 22. godine, tj. do 22. ožujka 1980, dok se nisam preselio u Velike Sredice 59E, na periferiju grada Bjelovara. Tu sam proveo osam godina, svog najmlađeg života. Kao rođeno gradsko dijete pasao mi je život van centra. Kraj toga, osim što sam radio u "RO Tehnika" u Velikim Sredicama 23., bavio sam se sa svačim i čitao sam puno knjige. Srećom, pričinjalo mi je to zadovoljstvo.

Pošto sam radio u industriji metala, izradio sam gelender na ulazu u kuću. Bile su tu stepenice - desetak njih, a kraj nove ogradice bio je gore svezani štrik za sušenje rublja. Jednog dana desio se ne svakidašnji događaj. Vesna je izvadila iz veš-mašine "sedam pari čarapa" i stavila ih sušiti. Drugi dan ona je išla skinuti čarape sa štrika, a ono nema ni jedne. Neko je ukrao čarape preko noći....

A mi najprije bili smo s tim činom iznenađeni, da netko je ušao u dvorište i ukrao muške čarape. Na kraju oboje smo se počeli smijati.. Što mislite što je bio komentar: netko se šeće u Stojkovićevim čarapama.... Ha, Ha, Ha, !!!!! Ovaj tekst sam odlučio napisati, jer ujutro sam sanjao to dvorište i Vesnu, i ona je bila lijepa.

Branko Stojković iz Bjelovara
---------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
25. travanj 2015. (subota) 

Nema komentara:

Objavi komentar