četvrtak, 30. travnja 2015.

ZLO SE NADVILO NAD BOSNOM I HERCEGOVINOM

ZAŠTO SE DIŽE TOLIKA PRAŠINA PROTIV MUSLIMANA U BiH-a?!



Za mene su muslimani dobri ljudi. Prije desetak i više godina pročitao sam Kur'an, i posebno dopali su mi se neki dijelovi u toj knjizi. Između ostaloga svidjela mi se je i knjiga: "Muhamed, političar i prorok". Koju sam također pročitao.

Danas u dnevniku i vijestima su emitirali, kako je Nerdin Ibrić (25), napao večeras oko 19 časova i 10 minuta, policijsku stanicu u Zvorniku. Tom prilikom je ubio policajca i dva je teško ranio... Taj čin mnogi su pripisali terorizmu i napadu ISIL-a.

Napad se je desio za vrijeme primopredaje smjene, Ibrić je upao naoružan sa puškom sačmaricom i pritom pucao u policajce. Naoružani napadač je uzvikivao “Alahu ekber!” Kažu da je bio pripadnik vahabijskog pokreta.

Već dugo u BiH-a nacionalno vrije, a dižu se i tenzije oko dolaska Pape Franje. Ista slika je i u SAD-u, provodi se "haranga" protiv Afro-crnih muslimana. 


---------------------------------------
Branko Stojković iz Bjelovara
---------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
28. travanj 2015. (utorak)
ŠTIT - Udruga 
Erste banka : HR 482 40 200 611 00 732 757
Tel/mob: 0958148290
URED. Ul. Masarykova 8. BJELOVAR, 43000
brankostojkovic152@yahoo.com
Članaka; 2555.

Nema komentara:

Objavi komentar