srijeda, 7. rujna 2016.

No, što se tiče njegove muzike karijere - da je anti talent..

BJELOVAR PRED IZBORIMA 11. RUJAN 2016. GODINE



Jučer (06.09.2016.) oko 11,27 sati, nazvala me je novinarka 24sata, Morana Ćosić, koja je mene molila i tražila informacije o Darku Domijanu - Domiyu iz Bjelovara. U svezi njega kao člana sudionika u TV-e Emisiji Farma. I kako je on sam izjavio, da ako pobjedi - sinu će za taj novac kupiti stan.

Naš razgovor je trajao 11,25 minuta. A toj gospođi novinarki sam objasnio mnoge stvari da: Kao prvo Darko Domijan, nikad nije nigdje radio, i da ga financira druga supruga. Da isto o selu i farmi ne zna ništa.

No, što se tiče njegove muzike karijere - da je anti talent.... Da ima dvije kćeri i sina. I da prva žena umrla je mlada i pod čudnim okolnostima. Novinarka mi je rekla da "Domy" se hvali da je medijska muzička zvijezda u Madridu. Ja sam se na to slatko nasmio.

Između ostaloga pitao sam novinarku Ćosić, da zašto se bavi tom glupom farmom, kad je zemlja u kaosu i pred važnim izborima. Ona je rekla da od Darka, je prijatelj Mirko Slivar - Đuka, i da u tome svemu mu je pomogla šogorica koja radi na sudu.

Kao prvo bilo bi bolje više ulagati u Hrvatsku, a ne u izbjeglice, šiptare, cigane i ostale parazite... Treba iznijeti podatak da Hrvatska je lani potrošila više od 20 milijuna eura za migrante i izbjeglice - kao u tranzitnoj zemlji...

http://crostojkovic1958.blog.hr 

ŠTIT - BJELOVAR
BRANKO STOJKOVIĆ 
0958148290 (Tel/mob.)
brankostojkovic152@yahoo.com

Broj članaka: 3270.

Nema komentara:

Objavi komentar