četvrtak, 8. rujna 2016.

Remetinački lopov Milan Bandić, nudi sebe za premijera

NA VALU USRANIH IZBORA



Slušajte, dobro što ću vam reći, ovi izbori su pravo smeće. Ovo je ruganje zdravoj pameti. Pogledajte tu sramotu i užas i propast - koja narod sve više će snaći. 

Ljudi moraju znati pravu istinu. Koliko puta sam već rekao i ponovio, da HDZ-e je opljačkao i uništio ovu zemlju. Vidim da na ove izbore izašli su i oni kandidati koji su puno puta obmanjivali javnost. HDZ-ov kandidat za našu drugu izbornu jedinicu je dr. Đuro Njavro. To je jedan manipulator i šarlatan... On svoj "usrani program" zove: "Vjerodostojno". Njavro sam sebe naziva ugledni ekonomist i kiti se titulama i diplomama, a gori je od jednog nepismenog individualnoga pučanina.

Dr. Đuro Njavro se poziva na pokojnoga predsjednika dr. Franje Tuđmana, koji je 1945., dao poubijati tolike ljude u Čazmi, u drugome svjetskome ratu. Za mene partizan Tuđman nije nikakvi autoritet, i žao mi je što ovaj narod je toliko naivan, i što je dozvolio da nazove se zračna luka u Zagrebu, po tom krvniku i diktatoru...

Dr. Đuro Njavro je čisti karijerist i demagog. Na svojim izbornim panfletima - letcima, ima slike katedrala i kapelica,..., to je parazit koji je već bio u Saboru RH. Njegov ne-za-pa-nćeni govor je: "Što hoće ti radnici? Kažu da smo im mi ukrali firme - da smo im dali dionice oni bi ih zapili"... Eto, i sad vi opljačkani i bijedni narode glasajte za takvog čovjeka i HDZ-e.

Isto je i sa drugim kandidatima i strankama. Politička elita u Hrvatskoj, postala je takav "smrad" da je to neopisivo... Pogledajte SDP-e i HSLS, HNS i HSS, sve su to stranke ništa koristi. Nude nam parole "Pošteno", "Pravda" itd. Ma, to je zadnje smetlište demokracije. Oni brinu samo o svome džepu i da se dobro uhljebe...

Remetinački lopov Milan Bandić, nudi sebe za premijera, i nudi "promjene", u Zagrebu ljudi nemaju što jesti, a on troši milijune na gradske fontane... Kakva je razlika između Bandića i lopova dr. Ive Sanadera?

Na adresu mene i moje obitelji ovih dana došlo je toliko pisama, razglednica, letaka, panfleta, i svakakvog drugog izbornoga materijala - da sam sve to bacio u smeće... Nitko od nas neće izaći na izbore 11. rujna 2016., jer nemamo kome dati svoj glas.

Sabor i Vlada Republike Hrvatske su raspušteni, a narod je nezreo da ima vlast kakvu zaslužuje, i što ćemo sad opet dobiti?!

http://crostojkovic1958.blog.hr 

BRANKO STOJKOVIĆ
B j e l o v a r

0958148290 (Tel/mob.)
brankostojkovic152@yahoo.com

Broj članaka: 3274.
HRVATSKA

Nema komentara:

Objavi komentar