ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

Damir Bujan je kod vas radio na crno.

KAKAV TO ČOVJEK ZA VAS RADI?



Lidija Čabraja Kos lckos@wiener.hr
To brankostojkovic152@yahoo.com

CC Walter Leonhartsberger Schrott Božo Šaravanja Krešimir Bihar Mar 16 at 8:42 AM

Poštovani gospodine Stojković, 

Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d. (u nastavku: „Društvo“) je zaprimilo Vašu mail-poruku od 9. ožujka 2016. te se očituje kako slijedi.

Društvo se, s obzirom na poslovnu politiku, neće očitovati na navode o zdravstvenom stanju ili integritetu gospodina Bujana koji, suprotno Vašim navodima, nije djelatnik Društva. Međutim, zahvaljujemo Vam na ukazanoj sugestiji u vezi s reputacijom zaposlenika poslovnog partnera koji u ime i za račun Društva obavlja poslove posredovanja u osiguranju, s obzirom da je Društvo uvijek nastojalo prepoznati i udovoljiti potrebama klijenata te će isto činiti i u budućnosti.

Nadalje, Društvo je od svoga poslovnog partnera zaprimilo obavijest da gospodin Bujan više ne radi u njegovoj tvrtki.

S poštovanjem,

Lidija Čabraja Kos
ured Uprave
upravljanje pritužbama
----------------------------------------------------

Drago Trgovac dtrgovac@hotmail.com
To brankostojkovic152@yahoo.com Mar 12 at 11:38 AM

Pozdrav Brane!

Malo sam se iznenadio pročitajući članak o Bujanu gdje se spominje Wiener osiguranje.
Naime, to je reklama od Wiener osiguranja Ergo osiguranja i HOK osig.
To je moj obrt za osiguranje. Dakle privatna firma a Bujan neradi kod mene još od 31.01.2016. godine.
Htio sam pomoći kao čovjek da vrati dugove kome je dužan a sad me se razvlači blatom.
U trenutku zapošljavanja HANFA izdaje dozvolu (znaš onu niko nije kriv dok mu se ne dokaže)
Malo mi to čini štetu mom ugledu a sve zato što sam htio biti čovjek.
Predlažem da navratiš u ured na kavu da popričamo.

Drago Trgovac obrt za osiguranje
098 406 626
Dr.Ivše Lebovića 29
-------------------------------------------

Poštovana gospođo Lidija Čabraja Kos, netko tu laže, ali ja sigurno ne,.., Damir Bujan je radio za vaše osiguranje, i sad više ne radi poslije moga upućenog pisma vama. Sjedio je za radnim stolom i računalom, to dobro svi upoznati znadu.. Jučer (18.03.2016.) sreo sam g. Dragu, koji u Bjelovaru, u vašem uredu radi za vas, te mi je rekao; da Bujanu je na ruke isplatio 5700 kuna, i da ga je otpustio... Što sad ispada da Damir Bujan je kod vas radio na crno. Znači vi ne znate što se dešava u Bjelovaru?

BRANKO STOJKOVIĆ Tel/Mob: 095 814 82 90

HRVATSKA / BJELOVAR
19. 03. 2016. godine
-------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------
Članaka; 3033. 

Nema komentara:

Objavi komentar