srijeda, 9. ožujka 2016.

Između ostaloga rekao sam policajcima

PA OVO JE PRAVA SRAMOTA ZA ONOGA TKO NAM UNIŠTAVA WORKOUT NA BORIKU U BJELOVARU !!!



JUČER OKO 17,30 SATI KAD SAM DOŠAO NA TRENING U PARK "BORIK" NAŠAO SAM TRAGOVE - NETKO JE SA PILOM ZA ŽELJEZO HTIO PREPILITI SPRAVE ZA VJEŽBANJE...BIO SAM ZADNJI PUT U SUBOTU (05.03.2016.) U ISTO VRIJEME PRIJE DVA DANA I TIH OŠTEĆENJA NIJE BILO. 

Svaki rekreativac može u svaka doba dana ili noći doći vježbati, bilo to: Proljeće, ljeto, jesen ili zima. Nema godišnjeg doba kada ljudi ne odlaze na Borik. Postao je Borik mjesto gdje se može najbolje iskoristiti slobodno vrijeme u Bjelovaru.

Da bi nam bilo lijepo i korisno, grad Bjelovar, na čelu sa gradonačelnikom Antunom Korušecom, dao je napraviti na Boriku Workout park s 15 sprava koje su izrađene u kućnoj radinosti za kvalitetnu vježbu.

Ovim projektom ne samo da su ugodno iznenadili građane, nego se i potaknuli ljude na zdravi način života. Borik je svakim danom sve puniji, i sada još uz ovaj dodatak, ja bih pohvalio onoga tko je dao tu plemenitu ideju. Prije dva-tri tjedna netko nam je svinuo spravu za vježbanje, bacio je na nju trupac.. Sprava zvana "prečke" je popravljena i crvenom bojom obojena.. I sad opet atak na tu istu spravu,.., ma nije to uredu... 



Mladi i stari ljudi mogu ovdje trčati, voziti bicikl, igrati košarku, nogomet, kartati se na klupama i biti u prirodi,.., i raditi još mnogo toga... Malo me je rasrdilo kada sam vidio oštećenja. Pozvao sam sa svoga mobitela policiju, koja je zatim došla i slikala oštećenja.

Između ostaloga rekao sam policajcima - da je to sramota, da neko krade tu željezo i prodaje kao sirovinu... Ili je to nečija ljubomora, pa mu smeta što mi sportaši ovdje uživamo. Taj drski barbarin potrgao je sa panoa (table) fotografije koje su prikazivale vježbe. Jedna klupa je prije nestala koja je služila za vježbanje. Otuđena je njena željezna konstrukcija. itd.

Moram ovdje i ovo reći: Gradsko poglavarstvo grada Bjelovara je u izgradnju tog "vježbališta" uložilo novac iz proračuna. Taj novac je odavno otplačen, jer uložen je u pravu svrhu...

BRANKO STOJKOVIĆ 
Tel/Mob: 095 814 82 90

HRVATSKA / BJELOVAR
08. 03. 2016. godine
-------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------
Članaka; 3025. 

Nema komentara:

Objavi komentar