ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

Rekao sam toj gospođi; da ide raditi tamo odakle je...

TKO SVE RADI U SLUŽBI 112 U BJELOVARU?



ŠTO TAKVI LJUDI RADE U DUZS-u Republike Hrvatske?

Danas nazovem: Državna uprava za zaštitu i spašavanje 112, i saopćim im da u Bjelovaru, na prometnici Vukovarske ulice je pukla cijev od gradskog vodovoda, da voda već dva dna pomalo curi.

Kada sam nazvao sa svog mobitela: Ženska osoba mi se javila i pitala me gdje se to točno nalazi? Ja sam joj ponovio, da je to u blizini pekare u toj ulici.

Ona me je pitala za kućni broj, tj. ispred koje kuće se to desilo. Ja sam je pitao - jesam li dobio 112 Bjelovar. Gospođa je rekla: "Da!" Onda sam upitao tu službenicu DUZS-a, vi niste iz Bjelovara? Ona je rekla: Ne! Rekao sam toj gospođi; da ide raditi tamo odakle je...

Smiješno je, kakvi sve ljudi rade u DUZS-u RH., i kakve s neznalice i uhljebljenici u toj važnoj službi sjede. Takvo je isto stanje i u drugim državnim službama,.., i bolnicama...


BRANKO STOJKOVIĆ 
Tel/Mob: 095 814 82 90

HRVATSKA / BJELOVAR
14. 03. 2016. godine
-------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------
Članaka; 3030. 

Nema komentara:

Objavi komentar