četvrtak, 23. svibnja 2013.

HOROR U BJELOVARSKOJ POLICIJI


INTERVYU IZMEĐU BRANKA STOJKOVIĆA I MIRKA FUČIJAŠA IZ BREZOVCA

MIRKO FUČIJAŠ - P r o s v j e d u j e

Dana, 08.05.2013., u srijedu 11,00 sati 

BRANKO STOJKOVIĆ: Gospodine Fučijaš zašto ste se Vi obratili baš našoj Udrugi ŠTIT za pomoć?!

MIRKO FUČIJAŠ: Ja cijenim Udrugu ŠTIT i poštujem sav njezin rad, jer to je jedina organizacija, koja se iskreno bori za pravdu i prava čovjeka. U biti takva organizacija nigdje ne postoji i nema je osim u Bjelovaru.

BRANKO STOJKOVIĆ: Kako to da želite sad pokloniti potpunu svoju vjeru ŠTIT-u, a prije 5-6 i više godina bili ste skeptični prema ŠTIT-u, pa čak imali ste i drugačije mišljenja?!

MIRKO FUČIJAŠ: Ja sam pogriješio u svojim procjenama, jer dobivao sam sasvim drugačije informacije i sliku o ŠTIT-u. Nekima ljudima je smetala takva plemenita organizacija, pa su je klevetali na sve strane... Pričali su laži o Udrugi ŠTIT i vama gospodine Stojković,..., nekima je bio sam cilj da Vas maknu iz javnosti, kako se ne bi čuli problemi malih ljudi i o pljačkama o kojima neprekidno ŠTIT govori...

BRANKO STOJKOVIĆ: Zanači, ipak ŠTIT je zadnja instanca čovjekoljublja i spasenja, u ovoj bludničkoj državi, koja je na papiru...

MIRKO FUČIJAŠ: U pravu ste! Baš tako! I ja sam borio se kao sindikalni povjerenik u mesnoj industriji "Cromaxu", Tu su firmu pokrali i uništili oni ljudi koji su stalno na vlasti..

BRANKO STOJKOVIĆ: Znam sve. Poznati su mi svi problemi oko kriminalne i lopovske pretvorbe. Idemo mi razgovarati o nečemu konkretnome. Na primjer kako ste vi odjednom postali žrtva policije u Bjelovaru. Znam barem oko 50-tak ljudi, koji su se žalili ŠTIT-u da policija je imala krive procjene u intervencijama. Sve je to bilo s potpisom načelnika Žarka Čanađije.

MIRKO FUČIJAŠ: Taj lik Žarko Čanađija je zlouporabio svoju službu i ovlast. On mi je totalno uništio život. Tužio sam opću bolnicu Bjelovar, i doktoricu Elviru Kojić, koja radi na psihijatriji. Jer su me nasilno smjestili u bolnicu i mjesec dana tobože liječili,.., davali su mi najjače injekcije i tablete. Zatim su me bacili u vrapče u poznatu njihovu "podmornicu", koja se nalazi u podrumu. Tamo su me zlostavljali, pa čak i tukli. Pokušao sam se ubiti, prerezao sam sa žiletom vene na rukama i vratu.

BRANKO STOJKOVIĆ: Kako se je policija ponašala u ovom slučaju, kada je došla Vašoj kući u Brezovcu?

MIRKO FUČIJAŠ: Iznenadio me je Mario Šostarec, policajac - koji živi isto u Brezovcu, da je tako neljudski se prema meni podnio. Policija me je četiri puta nasilno odvodila bez razloga. Proveo sam na nekim prisilnim liječenjima, čak 8 mjeseci, gdje su mi pisali i proširivali lažne dijagnoze.. Htjeli su me prikazati da sam psihički bolestan čovjek, a oni zaboravljaju - što su mi sve radili. Čak su me vezali s konopcima za krevet...

BRANKO STOJKOVIĆ: Koji su razlozi da je policija dolazila vašoj kući?

MIRKO FUČIJAŠ: Načelnik Žarko Čanađija je izdao optuženi prijedlog: Broj. 511-02-05/1-PUOP-770/09, i Broj: 511-02-05/1-PUOP-588/11, od 09.10.2011. godine, da sam kao okrivljenik se nasilnički ponašao u obitelji, da sam psihički rastrojen i da sam verbalno napao suprugu i svoju tetu - koja s nama živi u Brezovcu, u ulici Športskoj 7. Te u optuženom (pismenom) prijedlogu traži se hospitalizacija u Općoj bolnici u Bjelovaru, na odjelu psihijatrije.

BRANKO STOJKOVIĆ: Znači načelnik bjelovarske policije Žarko Čanađija je i glavni psihijatar?! imam u arhivi ŠTIT-a disketu, koju su mi čak doturili iz njegove policije - gdje je on u ulozi "glavnog psihijatra" ljude smiješta po psihijatriskim bolnicama. Znači on odlučuje o sudbini čovjeka, koji mu padne u ruke....

MIRKO FUČIJAŠ: Moram još jednom ponoviti da taj lik Žarko Čanađija mi je uništio život, i mojoj obitelji. Ljudi po gradu me izbjegavaju i makivaju se,.., jer misle stvarno da sam lud. Ono što je važno u ovome slučaju - ja sam dobio presudu "U IME REPUBLIKE HRVATSKE" (V-J-585/10) "da okrivljeni Mirko Fučijaš oslobađa se optužbe". Ima li se tu više što reći? Znači sve je bilo laž što je u "optuženom prijedlogu" pisalo... Ogorčen sam i na ovu državu, u kojoj se ljudska prava krše na sve mile načine.

BRANKO STOJKOVIĆ: Da li je bilo alkohola u tim svim pričama?

MIRKO FUČIJAŠ: Svaki put kad me je policija privela, njihov alkotest je pokazao 00,00 promila.

BRANKO STOJKOVIĆ: Što slijedi sad dalje?

MIRKO FIČIJAŠ: Ovih dana spremam Kaznenu prijavu protiv načelnika policije u Bjelovara, točnije rečeno Žarka Čanađije. To zatvaranje mi je palo teško, kao što sam kazao; tukli su me i zatvarali, a uopće nisu bili u pravu. Sada šute i ponašaju se kao da se nije ništa desilo - nemogu samo tako priječi preko toga. Obići ću sve institucije u državi. Za ovo netko treba odgovarati.

BRANKO STOJKOVIĆ: Gospodine Fučijaš puno vam želim sreće i da svoju pravdu privedete kraju. Stvarno ovo nije u redu što Vam se desilo... To ne postoji ni u jednoj normalnoj državi, osim u ovoj našoj "bljutavoj" tvorevini....

------------------------------------------------------------------

HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 21.05.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb

http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
———————————————

Nema komentara:

Objavi komentar