petak, 24. svibnja 2013.

KRŠE SE LJUDSKA PRAVA I TO IZ POLICIJE



OGORČEN: Ivica Iličić iz Hrgovljana


IVICA ILIČIĆ
Ulica Miroslava Krleže 205
43000 Bjelovar

REPUBLIKA HRVATSKA
MUP – ZAGREB
Unutarnja kontrola policije
N/r. ministar g. Ranko Ostojić



P R I J A V A


Predmet: Prijava protiv načelnika bjelovarske policije
Žarka Čanađije



Poštovani!

Načelnik Žarko Čanađija zloupotrebljava svoj položaj i ovlasti. U više navrata sam uhićivan i pušten na slobodu. Dotični načelnik policije u Bjelovaru, optužio me je lažno u optužnim prijedlozima.

U sudskim procesima gotovo sam u svim predmetima oslobođen, osim u ovom zadnjem. Čanađija se bavi sa fingiranjem i podmetanjem. Ja sam hrvatski branitelj, koji sam jedno vrijeme proveo u specijalnoj jedinici policije. Nisam se u Domovinskom ratu borio za ovako grubo kršenje ljudskih prava i građanskih sloboda.

Šaljem Vam svu dokumentaciju preko fax uređaja, kao dokaz, gdje je vidljivo iz dokumentacije da nisam ništa kriv. Svaki normalni čovjek bi se zamislio nad ovakvim policijskim intervencijama i torturama, u kojima bi policija trebala djelovati smirivajuće, a ne da proširuje zapisnike i između obitelji raspiruje netrpeljivost.

S poštovanjem!

Ivica Iličić

--------------------------------------------------------------------------------------


HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 22.05.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb

http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com

URED: Masarykova 8
———————————————

Nema komentara:

Objavi komentar