petak, 3. svibnja 2013.

STO PUTA JE GORA POLICIJA I SUD OD KRIMINALACA


MONTIRANI PROCESI I PROGANJANJA



BRANKO STOJKOVIĆ
Đurđevačka cesta 159
43000 Bjelovar

REPUBLIKA HRVATSKA

VISOKI PREKRŠAJNI SUD U ZAGREBU

Augusta Šenoe 30
10000 ZAGREB


Ž A L B A
na PRESUDU broj: 2-P-120/13. Prekršajnog suda u Bjelovaru
donesena po sucu Darku Lakliji, koju sam primio preporučenom
pošiljkom putem Bjelovarske pošte dana 25. 04. 2013.

Doista, ova policijska prijava (09. srpnja 2012.) protiv mene je lažna i ne može biti službeno autentična, nasuprot tome govore činjenice: da Prekršajni nalog koji mi je napisala Prometna policija Bjelovar, a potpisao ga je načelnik Veseljko Ravenščak, koji je nakon ovog događaja poslije ubrzo uhvaćen u korupciji i kriminalu i smijenjen,…, zajedno sa još 11 policajaca ove Policijske uprave Bjelovarsko-bilogorske, zbog umiješanosti u koruptivne radnje i kriminal. Pa Vas pitam: da li takav prekršajni nalog može biti vjerodostojan?

Prekršaj nema nikakve osnove u cijelosti, kao što sam naveo u svom prigovoru protiv Prekršajnog naloga PPP Bjelovar od 15. 10. 2012., smatram da su navedeni prekršaji u cijelosti fingirani, a mene se zlonamjerno prijavljuje - zbog toga što sam prijavljivao između ostaloga policijske djelatnike: zbog zloupotrebe položaja i ovlasti. U prekršajnom nalogu se navodno spominje moje upravljanje mopedom kroz 6 ulica, što mi se čini apsurdno, da se iz ovoga postavlja pitanje: zašto me policija nije odmah zaustavila, nego me je zaustavila 6 ulica dalje, ako sam počinio prekršaje za koje me se tereti.

Sve što mi se stavlja na teret je laž: policajac Mladen Lacković, koji je svjedočio u ovom prekršajnom postupku protiv mene je korumpirani krivokletnik, a sudac je s takvom policijom u igri… Tko bi mogao izmisliti ovako visoku kaznu za obični neki događaj? Od 5.600,00 kuna, te troškovi prekršajnog postupka od 150,00 kuna i 3 mjeseca oduzimanja vozačke „M“ kategorije. I to zbog nekog motorića od 49 cm3 koji se u bivšem sistemu vozio na nekakvu potvrdu o poznavanju saobraćajnih propisa. No, cijeli motor (skuter) ne vrijedi koliko kazna.

Ja sam predsjednik Udruge za ljudska prava „ŠTIT“, zbog toga što javno govorim o korupciji i kriminalu, u sprezi sam s policijom… Između ostaloga, ja sam primjeran čovjek, za razliku od mnogih, otvoreno izvještavam o propustima i lošim stranama tobože važnih osoba u našem društvu. Pa stoga često postajem metom montiranih procesa i proganjanja.

Zamoljavam Visoki prekršajni sud u Zagrebu da razmotri moju žalbu i da odbaci presudu ili ponovno vrati (ovaj) predmet na suđenje, jer u mojoj obrani u ovom postupku nije prihvaćen niti jedan moj dokaz.

S poštovanjem!
PODNOSIOC:
Branko Stojković
U Bjelovaru, 29. 04. 2013.

Dostavlja se:
Visokom prekršajnom sudu u Zagrebu, A. Šenoe 30
Prekršajnom sudu u Bjelovaru, F. Rusana 10
Arhiva Udruge ŠTIT.

Nema komentara:

Objavi komentar