utorak, 14. svibnja 2013.

MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA REPUBLIKE HRVATSKE (ZAGREB)


Ministarstvo unutarnjih poslova

10 000 Zagreb
Ulica grada Vukovara 33
M I N I S T A R: Ranko Ostojić
----------------------------------------------------

Ravnateljstvo policije

10 000 Zagreb
Ilica 335
Glavni ravnatelj policije: VLADO DOMINIĆ
---------------------------------------------------

BRANKO STOJKOVIĆ

Đurđevačka cesta 159
43000 BJELOVAR

      POLICIJSKA UPRAVA

BJELOVARSKO-BILOGORSKA


za načelnika g. Dragutin Vurnek


Vlahe Paljetka bb

43000 Bjelovar


PREDMET:   Žarko Čanađija načelnik policije šalje mi neosnovano policiju kući.

P R I J A V A

Iz čistog mira i ničime povedena Božica Jambor izletjela je iz svog stana (ulica Krste Špoljara 10., u Bjelovaru) i došla u blizinu nas. Izvrijeđala nas je na sve mile načine, a zatim lažno i podlo protiv nas pozvala policiju. Vikala je: „Ti Stojkoviću nemaš pravo održavati nikakve sastanke tu na dvorištu, ti nemaš pravo tu dolaziti. Imaš ti svoj stan koji si dobio pa tamo sastanči.“ Božica Jambor došla je vrijeđati i istresati se na nama, psovala mi je mater. Rekla je da će mi ne samo zabraniti ulazak u dvorište nego i u cijelu ulicu, pokazujući prstom na ćošak druge ulice. 

Dana 13. 05. 2013. oko 16 sati bio sam u stanu N.M., čekao sam da se vrati moj sin M.S.M. i njegova mama od zubara. U međuvremenu me nazvao s mobitelom Ivica Iličić, rekao sam mu da dođe do mene, jer on imao mi je nešto važno reći. Kako je bilo vani lijepo vrijeme i sunčano iznesao sam van dvije stolice, gdje smo sjeli. Nikome nismo smetali niti smo glasno razgovarali. Nismo tu sjedili ni jednu minutu, očito ta stara žena sa pomućenom sviješću i ludim naumom nije imala drugog posla, pa se došla svađati. Moj prijatelj Ivica Iličić se na sve nasmijao, a ona je i njega počastila sa vrlo ružnim riječima, vikala je na njega da je „majmun“. Rekao sam: Gospođo Božica ovaj čovjek bio je u specijalnoj policiji i borio se za domovinu, a vi ga tako vrijeđate. Ja sam dolazio u ovo dvorište, kad sam bio mali dječak, a vi tu niste ni živjeli, jer moj otac je radio u poduzeću čije je bila ova kuća i ovo dvorište, a vi bi sada meni zabranili da ja tu ne dolazim.

Dolazim u ovih zadnjih 6 godina u stan (ul. K. Špoljara 10) i  nekoliko navrata već ista osoba (Božica Jambor) zvala je protiv mene policiju. Dana 08. 01. 2012. u nedjelju u 12.30 sati isto se je na mene izderavala: da nemam tu što hodati po dvorištu i „što 10 puta ulazim i izlazim iz dvorišta van“. Pitao sam Božicu Jambor u protivnom kada me bude i dalje napadala, da li će - kada je tužim, to pred sudom sve ponoviti. Te da mi objasni zašto ja nemam pravo tu dolaziti.

Božica Jambor je otišla pred svoja vrata stana i nazvala policiju, rekla je: da ja i tu još jedan sjedimo na dvorištu, kao tobože djeca se ne mogu igrati na dvorištu, dežurnom policajcu, koji se javio naredila je: „Šaljite odmah dva policajca! Jer to je Branko Stojković, tu živi njegova "priležnica.“ Ja i Ivica Iličić, koji živi u Miroslava Krleže 205 u Hrgovljanima, više nismo htjeli odatle otići, jer smo čekali policiju. Pošto policija nije došla od 16 do 18 sati, otišli smo iz dvorišta.

Božica Jambor uvijek kad zove policiju protiv mene govori: „E, sad ćeš vidjeti!“ Između ostaloga moram kazati da Božica Jambor je uzurpirala i prisvojila cijelo dvorište, po kojemu ostavlja svoje stvari, drva, stolove, stolice, itd. Kad kod nje dolaze njena familija i poznanici puštaju muziku i peku roštilj, piju, deru se i do kasno u noć, dolaze prijatelji od njezinog sina, njih po 5-6 i piju pivo pod (stablom) orahom. Znači, ja i moj prijatelj Iličić nismo gospođi ništa ružno rekli niti je vrijeđali, bilo bi me sram da staroj ženi nešto ružno kažem ili se na nju derem. 

Ona je podnesla brojne prijave u Gradskoj upravi Bjelovar protiv gđe. N.M. i mene, a nijedna prijava joj nije bila osnovana. Očito je da se ona bavi s mnom, ili bolje rečeno ima averziju* i mržnju prema meni, tko zna iz kakvih razloga. Nije u redu ono što ona mene vrijeđa, nego što joj je moja majka kriva.

Moram i ovo kazati, da Božica Jambor je napravila „barikadu“ (od drvenih dasaka pregradu), kako ja ne bi s autom ušao u dvorište, dok svi drugi, bilo tko može ući. Policija je vidjela tu „barikadu“, tj. prepreku ulaska u dvorište. Pitam se: tko je onda tu prekršitelj reda i mira?! 

Sve je ovo ružno i sramotno. Takvo ponašanje ugrožava temeljna prava i slobode čovjeka, koja su zajamčena i zaštićena Ustavom Republike Hrvatske. Neću dozvoliti da me neka "baba" ponižava i vrijeđa", i da mi viče „mamlaz“, zbog toga nije isključena ni kaznena prijava, ni osobna tužba, ni druge prijave. Ako nije normalna neka se ide liječiti. Ne može svoje bolesne komplekse na meni liječiti. U ovoj svojoj prijavi pitam policiju: Da li će Božica Jambor završiti kod sudca za prekršaje zbog remećenja javnog reda i mira, vrijeđanja i omalovažavanja,…, prijetnji. Da li bude odgovarala za lažno prijavljivanje. Što to znači: Nemaš prava ulaziti? Ona živi u socijalnom stanu,.., niti je to njezin stan... 

Onda oko 18.37 sati kod mene u stan (Đurđevačka cesta 159) dolazi policija sa službenim vozilom 020-210 i dva policajca broja značke MUP-a: 20700 i 34001. Policajac mi objašnjava da nisu došli zbog mene, nego zbog osobe koja se lažno predstavlja da je policajac, te da oni moraju izaći na svaku dojavu, pa makar ona bila i lažna. Policija sebi stvara prazan hod, jer jedna "histerična baka" nema drugog posla, te hoće biti slavna, ona se okomila na Branka Stojkovića, kojem želi zagorčavati život... A neki u policiji jedva to dočekaju - da me netko "poremećen" prijavi, da mi se onda može doma dolaziti... 

Eto, jedna baka uvodi red i glumi šerifa, a policija troši vrijeme i materijalna sredstva. Policajac Miroslav Chluda je rekao da je kazao Božici Jambor da ona to riješi s gradskom upravom čije je dvorište. Neka Božica Jambor pokaže koji dio dvorišta pripada gospođi N.M. pa ćemo isključivo tu sjediti. Kada smo ja i Ivica Iličić razgovarali bili smo udaljeni od vrata stana 15-20 metara. Ničime nismo ometali tu gospođu. U tom dvorištu žive 4 obitelji. Policija kada je došla do mene u stan nisu me htjeli ni slušati, otišli su za par minuta. Jer ovo sve što sam napisao htio sam im kazati.

Jednom zgodom pred 6 godina sin od Božice Jambor, sa još 4 prijatelja pijan vikao je i vrijeđao mene u noći ispred moga stana u ul. A. B. Šimića 3, dok sa ja izašao oni su pobjegli, ali policija je utvrdila poslije njihov identitet, jedan od njih je bio Goran Jambor. U prekršajnom postupku protiv njih petorice sudac Ratko Laban ih je sve oslobodio. Znam da od Božice Jambor jedan sin radi u policiji u Rijeci, ali to joj ne daje pravo da se tako ponaša. Ni suprug nije s njom mogao živjeti, kojeg je istjerala. Nije mi jasno što ti Jambori imaju protiv mene?!

Jednom prilikom sam protiv neugodne gospođe Jambor pozvao policiju, jer je gospođi N.M uselila se u podrum, koji nije njezin, niti pripada njenom stanu.

Zamoljavam vas za pismeni odgovor.

S poštovanjem!

 HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
————————————–
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 14.05.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb

http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8
———————————————-

Nema komentara:

Objavi komentar