utorak, 9. veljače 2016.

MARKAČ NIJE PAO SA NEBA 1991. GODINE

MARKAČI BILI PRVI PARTIZANI U ĐURĐEVCU (2)



MOJ ODGOVORGĐCI; Brankici JANČI

Poštovana gospođo, 
ja znam da ste Vi sestra od Mladena Markača, (umirovljenoga) generala policije MUP-a RH., i cijenim što ste reagirali na moj napis, tj. članak... Što se tiče vašeg rođaka Martina Markača, s kojim sam osobno razgovarao 1997. godine u njegovoj vlastitoj kući u "pescima" u Đurđevcu, koji mi je tada rekao za svojim stolom, gdje je primio mene i moju gospođu i sina, da je radio u bjelovarskoj vojarni JNA, sve do 1980-te godine. Te, da nije imao neki visoki čin, mislim da tada je rekao - da je otišao u mirovinu sa činom zastavnika. Kada je s mnom razgovarao gos; Martin, na sebi (gornjem djelu) je imao vojnu košulju, takozvanu "SeMBe". Ja sam ga pitao: je li se ne bojite to nositi na sebi - znadete kako su prošli u vojarni JNA, koji su nosili takvu odoru? Martin je na to kazao - do toga nije trebalo doči...

MARTIN: Ta košulja koju ja nosim, meni je draga i uvijek ću je nositi... Na kraju mi je dao telefonski broj i adresu od generala M. Markaća. Između ostaloga mi je gospodin Martin na odlasku rekao - da je on odgojio i njegova supruga i uzdigli Mladena, jer vrlo rano je ostao bez roditelja... Taj isti dan nas je primio u Zagrebu, u svoj stan i rezidenciju na Trešnjevci general Mladen Markač. U trećem nastavku (svoje priče) ću objaviti sve što smo; ja i general M. Markač razgovarali... Nego gospođo Janči želim vas pitati - tko onda tu laže?! Niste demantirali da roditelji od generala su bili partizani - po kojima se čak u đurđevačkim pescima i ulica zove...

------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ 
Tel/Mob: 095 814 82 90

HRVATSKA / BJELOVAR
04. 02. 2016. godine
-------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------
Članaka; 2988.

1 komentar:

  1. Pola toga što ste napisali nije točno, čak i više od pola. Molim vas provjerite informacije prije objave.

    OdgovoriIzbriši