srijeda, 3. veljače 2016.

Miro je već prijavljen za obiteljsko nasilje i napad na Indiru

MIROSLAV LEVAK SE RASTAVLJA OD INDIRE VLADIĆ - LEVAK (2)

Bjelovarac - NOVI krade moje vijesti sa moga bloga ""CROSTOJKOVIC1958" i prenosi sa zakašnjenjem. 



Bjelovarac - NOVI od sutra (04.02.2016.) u četvrtak donosi vijest: "Levakovi (su) odustali od koncesije za bazen". Čuo sam ja tu priču odavno - o odustajanju, ali to nije točno. Budete na kraju vidjeli sve moje tvrdnje. Već se je situacija malo-po-malo "zagužvala" i ide onako kako ja govorim... Postoje indicija o tome da Miro je već prijavljen za obiteljsko nasilje i napad na Indiru. Miroslav Levak nema više para - nema više ni ljubavi.

Kako neki se trude da sakriju i ublaže situaciju "aferu Levak". Smiješan je naslov u novinama "Bjelovarac - NOVI" Levakovi više ne žele bazen. Iz ovog "šugavoga naslova", postaviti ću svoja tri pitanja. Prvo je pitanje; koji Levakovi? Drugoje pitanje; NE Žele bazen, kako to otrcano zvuči. Treće je pitanje; tko će platiti sve milijunske dugove od Miroslava Levaka, koji je izgubio tlo pod nogama... 


------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ 
Tel/Mob: 095 814 82 90

HRVATSKA / BJELOVAR
03. 02. 2016. godine
-------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------
Članaka; 2986.

Nema komentara:

Objavi komentar