ponedjeljak, 22. veljače 2016.

Ti si general a ne on!

MARKAČI BILI PRVI PARTIZANI U ĐURĐEVCU (4)



Ja i gospođa i sin iz "pesaka đurđevačkih" gdje smo bili u posjeti kod Martina Markača, direktno smo se uputili za Zagreb, na Trešnjevku kod generala Mladena Markača. Mi Išli smo sa našim autom.

Došli smo popodne na Trešnjevku i tražili ulicu, gdje živi general Mladen Markač. Nitko nije znao gdje se ta ulica nalazi. Upitali smo jednog taxistu, koji nam je kazao; da dobro je što smo naišli na njega, jer ta ulica koju mi tražimo nije ucrtana na kartu, tj, plan grada.

Zbog toga što u toj ulici koje je bila posebno građena - ima samo desetak vila u njima su živjeli bivši generali vojske JNA. Taxista nas je tražio da mu platimo i da će nam pokazati - gdje se nalazi ta uličica. Dali smo mu 10 njemačkih maraka.

Kada smo došli pred kuću od generala Mladena Markača, pred vratima je stajao i čuvao u uniformi jedan policajac, on nas je pozdravio i bio upoznat da m dolazimo sa autom koji ima registracijske pločice Bjelovara. Između ostalog i telefonski smo prije toga javili sa generalom...

Iznutra vrata je otvorio osobno general Markač, koji s nama se je rukovao i pozvao nas unutra... Kada smo ušli i sjeli za stol sa generalom, on je bio u policijskoj uniformi, pištolj u futroli i moto-rola stajali su na kraju stola. Tu je bila i njegova žena i šogorica, dok u jednom dijelu tog velikog dnevnog boravka u ćošku, igrali su se dvoje djece starosti 10 i 12 godina. To su bili sinovi generala Markača, oni su imali naslagane razne muzičke linije i druge aparate.

Pitali su nas: jesmo li za kakvo piće? Otvorili su bar s raznim pićima, a mi smo "zinuli" kad smo to sve vidjeli, jer nikada u životu nismo vidjeli takva strana alkoholna pića...

Kad smo rekli; da ne pijemo alkohol i da pijemo samo sok, ostao je u zraku tajac... Jer soka nikakvog nije bilo. Oni su se bacili u potragu za sokom, nije im bilo drago da kao gosti nemamo što piti... Mi smo rekli da nije važno, ako nema soka. Na kraju u jednome ormaru našli su "CD-vitu" koja slaže kao sok s vodom.

Primijetili smo da general i njegova žena i šogorica, su u vrlo alkoholnom stanju, te rekao sam Markaču, da ne želim mu oduzimati dragocjeno vrijeme, nego da pređemo na stvar - zbog čega sam i došao. Podsjetio sam ga na naš dogovor. General Mladen Markač prvo mi je ponudio veliku kuću u Kninu, odakle su pobjegli Srbi. Ja sam rekao da ne želim živjeti u Kninu, niti da me zanima tuđa kuća... Da želim bilo kakav stalni posao.

General me je pitao - je li bi htio raditi u Lučkome u Zagrebu. Ja sam odgovorio da bi i da mi to više odgovara nego Knin. On je rekao da ćemo se čuti za nekoliko dana telefonom. S generalom sam pričao o svemu, a najviše o uništenom gospodarstvu u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, i nezaposlenosti... Ukazao sam na kriminale i neke ljude koje treba pod hitno uhititi: Božu Plazonića, Juru Šimića, Želka Stojkovića, i Željka Ledinskog (HSS) i Đurđu Adlešič, zbog uništenja mesne industrije "Cromax" u Bjelovaru. Markač je na to rekao da preduboko je sve to pustilo korijenje i svi kriminali...

Ja sam generala policije pitao - kako vi to ne možete, uostalom sada ste i postali HDZ-ov zastupnik u Saboru RH. Kada smo odlazili iz rezidencije i vile na Trešnjevci, u kojoj živi obitelj Markač, moja gospođa Nada, je bila razočarana što je vidjela i čula,.., na to sve je rekla: "Ti si general a ne on!"

Iako smo se ja i general Mladen Markač, poslije toga vidjeli i telefonski čuli, mogu na sve reći da general je prevarant i lažov, i obični karijerista, koji nema svoje riječi i časti ni srama, ni morala... Mladene ako ovo pročitaš javi mi se sa reagiranjem i demanti... Biti će još o tebi puno posvećenih mojih članaka... Živ mi bio generale!

P.S. Možda reagira i vaša sestra Brankica Janči, koja živi i udata je u Bjelovaru, koja već umjesto Vas mi je slala ispravak demanti,, no koji sam i objavio.

------------------------------------------
BRANKO STOJKOVIĆ 
Tel/Mob: 095 814 82 90

HRVATSKA / BJELOVAR
22. 02. 2016. godine
-------------------------------------------
http://crostojkovic1958.blog.hr
--------------------------------------------
brankostojkovic152@yahoo.com
--------------------------------------------
Članaka; 3011. 

Nema komentara:

Objavi komentar