ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

BJELOVAR - GRAD PO MJERI ČOVJEKA 7. DIO

GRAD BJELOVAR - DVA MANDATA OD ĐURĐE ADLEŠIČ (7.DIO)

SAMO 15. METARA DALJE OD GRADSKE UPRAVE I POLICIJSKOG UREDA INFO ŽIVE BESKUĆNICI U NAPUŠTENOJ ZGRADI. 





Hoće li hrvatski građani moći normalno živjeti u državama Europske unije, te pred-stol-ni-c-e moderne kulture?



A SAD O ONOM BITNOM - ULAZ U BRLOG GDJE SPAVAJU SKITNICE I BESKUĆNICI 





IMPROVIZIRANI LEŽAJEVI NE PODU - PARKETU 



ŽRTVE PONOSNE HRVATSKE NAŠLE SU SVOJA PRAVA ZAJAMČENA USTAVOM REPUBLIKE HRVATSKE



STANARI NEPOĆUDNE DRŽAVE ŽIVE U NAPUŠTENIM MNOGIM BJELOVARSKIM OBJEKTIMA



Trebamo postaviti pitanje tko su vlasnici ili suvlasnici, mnogih napuštenih zgrada, stanova i lokala,.., koji neki stoje napušteni i više o 20-tak godina...



Ista politika isti ljudi se povlače po vlati i ništa ne čine. Samo pričaju kako nedostaje slobodnog prostora za građane koji nemaju riješen stambeni status.



BESKUĆNICI ŽIVE U SAMOM CENTRU GRADA BJELOVARA. PO NOĆI SE UVLAČE U SVOJE BRLOGE.



Nitko neće zaviriti u ruševine zdanja u kojima pribivaju najteži socijalni slučajevi ovog društva. Uglavnom neke službe dođu samo po dojavi kada nekoga se nađe mrtvoga..



NALIIČJE LJUDSKE OTUĐENOSTI 









Epidemija nezaposlenosti i zdravstveno lošeg života u Bjelovaru, mlade ljude je natjerala u kriminal i alkohol i druge poroke...

Sa jednim od tih stanara u ulici A.B.Šimića (preko puta Visokog učilišta) porazgovarao je autor ove priče: BRANKO STOJKOVIĆ. (17. ožujka 2012., u subotu, oko 15,30 sati. 

B. STOJKOVIĆ: Čovječe što tu radiš?
BESKUĆNIK: Živim!
B. STOJKOVIĆ: Kako možeš tu živjeti?
BESKUĆNIK: A što mogu drugo!
B. STOJKOVIĆ: Što nisi tražio od grda da te negdje smjesti?
BESKUĆNIK: Bio sam na socijalnom - tražio sam 500 kuna pomoći i nisu mi htjeli dati.
B. STOJKOVIĆ: Odakle si? Vidim da nisi iz Bjelovara.
BESKUĆNIK: Ja sam iz Bosne iz Tomislav grada.
B. STOJKOVIĆ: Kako se zoveš? Koliko imaš godina?
BESKUĆNIK: Ja sam (pruža mi ruku) PERO RADOŠ! imam negdje 45 ili 46 godina. Ti si Stojković?!
B. STOJKOVIĆ: Da, kako to da si tu završio ovako jadno?
BESKUĆNIK: Moj otac je vrlo bogat čovjek i ima puno para, ja imam tu svoj mir..
B. STOJKOVIĆ: Je si gdje radio?
BESKUĆNIK: Radio sam u Njemačkoj, prije devet godina sam doselio.
B. STOJKOVIĆ: Je si bio oženjen imaš li djece?
BESKUĆNIK: Živio sam s jednom Ruskinjom (ne)vjenčano s njom imam dijete, ali to je bilo u Njemačkoj.
B. STOJKOVIĆ: Kako možeš u ovim uslovima živjeti?
BESKUĆNIK: Ne moj me slikati ! Ne želim! To je imovina od nekih Židova, koje su pobili u drugom svjetskom ratu, evo tu sam i nisam propao čuva me neka sila. ( pogledao je u nebo)

MOJ SUGOVORNIK JE BRZIM KORACIMA OTIŠAO IZ DVORIŠTA GDJE SMO RAZGOVARALI U SVOJ BRLOG.

U Bjelovaru, 19.03.2012. godine

Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com 

------------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar