utorak, 27. ožujka 2012.

PUKNO PEVEC

ZDRAVKO PEVEC: JA SAM UVIJEK BIO SPREMAN DA TE POČASTIM



Danas na gradskom korzu (kod Zagrebačke banke) u Bjelovaru, oko 16,00 sati prišao mi je Zdravko Pevec i rekao: "Pa, kak' si mogao reći novinarima da Višnja slika?"



Ja sam upitao: Zdravko, što jel' ne slika? Nisam ti ja vodio novinare Večernjeg lista kući.



Zdravko Pevec: Ja sam uvijek bio spreman da te počastim. Zašto ništa ne pišeš o bivšem stečajnom upravitelju? Je li ti znaš koji je on lopov?

Očito je da Zdravku su živci popustili. Kao da ja ne znam, da u Bjelovaru je gospodarski kriminal došao do neba. Zanimljivo je kako sve državne institucije o tome šute, umjesto da to zlo iskorijene.


U Bjelovaru, 27. ožujak 2012. godine
17,50 sati

Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
------------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar