petak, 9. ožujka 2012.

UDBA I NOGOMET

STARI UDB-aš MIROSLAV BLAŽEVIĆ - ĆIRO VODI NOGOMET?




Blažević je bio prosječni nogometaš u mladosti, baš se i ne zna u kojem klubu je igrao. Očito je, da to je bio neki seljački klub. Ćiro nosi crnu mrlju iz Domovinskog rata jer dobio je pričuvni čin hrvatskog generala. Na taj način on postao ratni profiter. Devalvacija činova lažnih hrvatskih branitelja - postala je mreža bivših jugoslavenskih obavještajaca. Tako Blažević je postao Tuđmanov pričuvni general.

Jedan od hrvatskih branitelja komentirao je na stranicama portala "Dnevnik.hr" čiji komentar su skinuli: "Obrisali mi komentar smradovi koji nisu nikada ćuli za slobodu govora. Nisam nikoga vrijeđao, samo sam napisao kako ja osobno dozivljavam to - da su oni koji nisu rata vidjeli osim na televiziji dobili visoke vojne činove - dok sam ja krvario po ratištima.

Očito je da mnogi ljudi u Hrvatskoj još nisu svjesni da (bivša) UDB-a i dalje drži sve pod svojom kontrolom, odnosno oni su svugdje u: politici, kazalištu, nogometu, tj. sportu,.., vojsci i policiji, medijima. itd. Obavještajac Miroslav Blažević - Ćiro je povučen 1990-tih godina iz Francuske. Sad nama takav prodaje "nogometno znanje" jer novinari revno prate njegov "taj fufljavi" ili bolje rečeno retardirani govor... Što drugo reći nego odvratno. Ćiro lijepo živi na račun hrvatske raje - koju su omalovažili i pokrali...

U Bjelovaru, 09.03.2012. godine

Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
00 385 (0) 95 814 82 90
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com

Nema komentara:

Objavi komentar