subota, 9. ožujka 2013.

CIJELI SUSTAV NAM JE TAKAV BEZ ODGOVORNOSTI


09.03.2013., subota

13 godina me sudac Darko Laklija sudi i donesao je protiv mene 100-tinjak prekršajnih presuda, a drugostepeni sud nije mu uvažio ni jednu presudu.



SUDAC DARKO LAKLIJA JE FENOMEN U HRVATSKOM PRAVOSUĐU:

13 godina me sudac Darko Laklija sudi i donesao je protiv mene 100-tinjak prekršajnih presuda, a drugostepeni sud nije mu uvažio ni jednu presudu.


JA SE JOŠ UVIJEK VODIM KAO PREKRŠAJNO "NEOSUĐIVAN" 

Suđenje Branku Stojkoviću vraća se na početak.

Dana 19. veljače 2013. godine u 07.30 sati pristupio sam kao okrivljeni pred Prekršajni sud Bjelovar u predmetu broj: 2-J-534/12.

Bio sam iznenađen kada se na glavnoj raspravi nisu pojavili tužitelj i svjedoci. (Tražio sam zbog toga da sud donese oslobađajuću presudu.)

Pošto sam na sudu o sebi dao sve podatke između ostaloga sam imao i tri prigovora:

1. Rekao sam da imam primjedbu na točnost sudovanja, zakazana rasprava za 07.30 sati započela je 15 minuta kasnije (na taj način mi se oduzima dragocjeno vrijeme).

2. Pitao sam: tko dolazi na suđenje ujutro u 07.30 sati, pa to nema nigdje.

3. Neuredno ste mi dostavili poziv, koji mi je uručen samo četiri dana prije održavanja glavne rasprave. Kazao sam da na taj način ugrožavaju se moja prava zagarantirana Zakonom i Ustavom RH.

Pitao sam gospodina sudca Damira Lakliju: imate li Vi Pravilnik o vođenju sudskih i prekršajnih postupaka. Za mene takav sudski postupak je vrlo neozbiljan – povrijedili ste sve zakonske norme.

Sudac Darko Laklija inzistirao je da dam svoju obranu kad sam već tu došao.

Ja sam mu rekao da Optužni prijedlog je lažan i zlonamjeran, da ako sam ja počinio nešto što se kosi sa Zakonom, zašto nitko nije danas došao na raspravu i da me tu tereti:

- Laž je da sam kršio red i mir.
- Laž je da je prekršaj utvrdila policajka Suzana Cindrić
- Laž je da se događaj zbio u 00.05 sati.( (Broj. 511-02-05/1-PUOP-527/12) od 09.09.2012.godine.)

Protiv potpisnika Optužnog prijedloga Žarka Čanađije podnio sam kaznenu prijavu, zbog montiranog procesa i proganjanja odnosno zbog zloupotrebe položaja i ovlasti u policiji.

Tko je u ovom slučaju i pozvao policiju?

Općinskom državnom odvjetništvu stavljam na znanje da se radi o sustavnom fingiranju i namještanju lažnih prekršaja. Na ovaj način stvaraju se i materijalni i svi drugi troškovi.

Prilog: Zapisnik s glavne rasprave od 19. veljače 2013. godine

Sudac Darko Laklija raspravu je odgodio i novu sazvao za 04. ožujak 2013. godine, u 08,45 sati.

Optužni prijedlog od policije (načelnika Žarka Čanađije) protiv Branka Stojkovića, sastavljen je "tri reda" činjeničnog opisa i poduzetih mjera:

1.) Okrivljeni je počinio prekršaj 02.09.2012., u 00,05 sati
2.) Vikao je i galamio
3:) Unesao se u lice Marku Komljenoviću (24.03.1981.) govoreći mu "Kretenu retardirani", tvoj pas mi je ušao u stan.

Na suđenju 04. ožujka 2013., tražio sam prilikom ispitivanjem tužitelja i svjedoka da se unese u zapisnik sve što je važno i što je bilo vezano uz to suđenje. Sudac Darko Laklija govorio je: "E, baš neću unositi u zapisnik ono što vi tražite!" "Baš neću!" "I što mi možete" "Vi mene ne možete uplašiti!" Ponavljao je.

Sudac Darko Laklija iz aviona je mogao vidjeti da ja nisam ništa kriv, a on je dalje nastavio "cirkus od suđenja", htio je iscenirati da sam ja nepristojan i nekulturan čovjek,.., prijetio mi je tri puta da će me "izbaciti iz sudnice van". Da će pozvati pravosudnog policajca da me udalji i odvede na hodnik. Hvatao se za telefonsku slušalicu, ponavljajući - tko je vama dao riječ. (No, sve to nije uvedeno u zapisnik)

Sudac je počeo sve više gubiti živce i biti glasniji. On dok je s mnom razgovarao nije me gledao u oči, već je nervozno vrtio glavom u stranu ili je gledao u stol.

Ja sam rekao da imam pravo iznositi svoju obranu, i da nije mi jasan razlog zašto vi to meni ne dozvoljavate. Sudac Darko Laklija je rekao: "Gdje se vi gasite?" Mene je uhvatio smjeh i ja sam na to odgovorio - vi kad ste intelektualno slabi od mene, da s mnom razgovarate i kad nemate resurse onda mi prijetite...

Sudac mi je rekao da ja radim cirkus od suđenja. Ja sam rekao - da ako netko radi "cirkus od suđenja" onda ste to vi. Tražio sam da se suđenje prekine ili da (svjedok) policajka Suzana Cindrić ostavi pištolj kod pravosudnog policajca na ulazu tog suda za Prekršaje. Između ostaloga da u sudnici ugasi "TETRA vezu" koju je imala cijelo vrijeme uključenu...
(Primitivci žele ući u EU 01. srpnja 2013., a u sudnice unose pištolje, i pod prijetnjom oružja se sudi..)

Sudac Darko Laklija je kazao da drugi put će snimati suđenje. Ja sam na to rekao da ću i ja drugi put pozvati predsjednicu (tog) Prekršajnog suda Sanju Klaudu, da bude nazočna, pa da se vidi tko tu radi cirkus.

Policajka Suzana Cindrić je lagala pred sudom i nije poštivala prisegu suda - da će govoriti samo istinu. Rekla je - da policiji su me prijavili; Ana Peranić (07.11.1982.), i Marko Komljenović (24.03.1981.) Što je bila laž, jer oni su nakon svjedočenja policajke Cindrić, kazali (što je uneseno i u zapisnik) da me oni nisu prijavili. I da njima je policija izrekla mjeru "pisanu opomenu" da su remetili red i mir, jer nisu imali psa pod nadzorom.

Smiješno je i tragično je, da sam se našao pred Prekršajnim sudom u Bjelovaru, a da nitko me nje prijavio. Policajka je rekla: da je ona potpisala prekršajni nalog, iako nije imala neposrednih (nikakvih) saznanja o počinjenom mome prekršaju.

Isto tako svjedoci su u zapisnik izjavili - na moja pitanja kao okrivljenog; da se nisam nikome unosio u lice, te da sam stajao 3-4 metra dalje od njih. Da su se oni izvinuli meni - za to što je njihov pas ušao u moj stan. Da nisam ni vikao i galamio, da sam normalno govorio...

Sa svjedocima nisam imao do sad nikakvih problema, niti sam ih do tada poznao. Pitao sam suca kakve veze ima policajka S. Cindrić u ovom suđenju kao svjedok? Prigovorio sam - da njezin šef Žarko Čanađija, zloupotrebljava položaj i ovlasti i bavi se montiranim procesima. Jer policija s mnom kao okrivljenim nije uopće razgovarala. Upozorio sam da načelnik Bjelovarske policije Žarko Čanađija, policajce "troši kao baterije" za svoje privatne potrebe...

Tražio sam od suca Darka Laklije, da donese oslobađajuću presudu za mene, jer nema ni "jednoga slovceta" u zakonu da sam ga prekršio. Napomeno sam da Žarka Čanađiju sam prijavio unutarnjoj kontroli policije (pismeno i usmeno) MUP-a, i da sam protiv njega podnio dosada pet kaznenih prijava.. Redovito sam izvještavao Općinsko državno odvjetništvo u Bjelovaru. I sve druge institucije...

Sudac Darko Laklija, nije unosio u zapisnik sve pojedinosti moje obrane. Policija je lagala da isto već su utvrdili identitet vlasnika psa koji su kršili javni red i mir, tek su s njima obavili razgovor poslije, nakon tjedan dana.

Dana, 06.03.2013., primila me je oko 13,00 sati, kao najavljenu stranku predsjednica Prekršajnog suda u Bjelovaru, gospođa Sanja Klauda, kojoj sam stavio na znanje ponašanje suca Darka Laklije. Tražio sam da dotičnog suca pozove se na odgovornost. Sudac je upitao svjedoke - je ste li vi doista ušli sa psom u caffe bar Zagreb, u ulici A. B. Šimića? Oni su rekli DA! Ali to nije uneseno u zapisnik, kao i sve druge važne činjenice...

Svjedoci su lagali u tom kontekstu, da im se pas otrgnuo i pobjegao s povojca,.., jer povojac nisu uopće ni imali, niti je pas imao "korlat" oko vrata za koji bi bio privezan. Od mojih vrata stana (A. B Šimića) oni nisu stajali ni dva metra - vidjeli su psa kako izlazi van kroz oškrinuta vrata, još su komentiraki: "Gle pas je ušao u stan!?" Da, kada sam ja izašao iz stana van, a oni su počeli se udaljavati, su se izvinuli - jer kao vidjeli su da radi se o muškarcu sa vrlo jakim fizičkim izgledom, i da ih je bilo strah...

Policija je u optužnom prijedlogu protiv mene navela, još jednu veliku LAŽ, da događaj se je zbio 02.09.2012.,u nedjelju 00,05 sati. Kako se mogao u to vrijeme događaj zbiti, kad događaj se zbio u 00,50 sati. Jer, ja sam istog trena pozvao policiju. (Što je vidljivo iz svih dokaza i telefonskog listinga.)

Sudac opet nije imao nikakvih dokaza, ali svjedno opetme je osudio, tj. donesao je presudu meni na štetu. Poslao mi je: "U IME REPUBLIKE HRVATSKE PRESUDU" na "8.Mart" kao čestitku. Koju sam primio kao preporučenom pošiljkom od pošte 08.03.2013., u petak. U presudi stoji "kriv je" što je; "vikao i galamio". Time je učinio prekršaj iz čl. 13. Zakona o prekršajima javnoga reda i mira, te se kažnjava 190,50 kuna (stodevedeset kuna i pedeset lipa)

NAPOMINJEM: Ja stvarno ne znam je li taj sudac Darko Laklija, bolestan, lud,.., ili korumpiran?! Ali da je takav krivokletnik, i da je onaj "čovjek bez obraza" koji pljuje po istini, to nije ni malo normalno.. Normalno, da ću izraziti žalbu na tu lažnu, nisku i mistifikatorsku presudu. Očito je, da sudac Darko Laklija, je taj koji zloupotrebljava svoj položaj i ovlasti, ili stvarno nije sposoban niti stručan da bude sudac.

HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 09.03.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8

Nema komentara:

Objavi komentar