ponedjeljak, 11. ožujka 2013.

ŠTIT I TAJNE SLUŽBE


11.03.2013., ponedjeljak

SVI SU DOLAZILI KOD MENE PO RAZNE INFORMACIJE ILI NEKE DRUGE USLUGE, ALI KAD SU ME TREBALI PODRŽATI NA IZBORIMA - ONDA NISU.


Jordan Atanasoski 

Špijunske organizacije u međusobnom ratu

JORDAN ATANASOSKI JE HTIO PREKO MENE SAZNATI O DJELATNICIMA TAJNIH SLUŽBI MUP-a, SZUP-a, (POA-e, SOA-e) 

Godinama vrtim isti film i pitam se: Zašto je bivši oficir JNA i KOS-ovac, agent (AVL), a poslije i SIS-ovac Jordan Atanasoski tražio od mene informacije o ljudima koji su upali u njegovu kuću pod okriljem noći u ulici Andrije Mohorovičića 9 u Bjelovaru.

Taj naš razgovor dogodio se je na tajnom sastanku, na koji me je pozvao Jordan Atanasoski u svoju zakupljenu trgovinu u ulici Andrije Hebranga 9, u Bjelovaru, gdje je prodavao svoja ortopedska pomagala. U toj istoj trgovini prodavali su se i muzički instrumenti. (Vlasnik kuće i lokala je Zdenko Forijan)

Danas Jordan Atanasoski ima svoj medij televiziju ATILA d.o.o. (u ulici Ivana Mažuranića 3, u Bjelovaru) ne želi otvoriti tu temu. Između ostaloga on je i suradnik i dopisnik televizije RTL-a. Njegov sin je djelatnik i novinar radio "Terezije", što nije da ne pokrivaju jedan dobar dio medijskoga prostora u Bjelovaru. Uostalom od Jordana i Zvjezdane Atanasoski kumovi su im Drago i Karmela Caparin (HDZ). Kum je i umirovljeni general HV-a Mile Ćuk i bivši načelnik SZUP-a. Jordan Atanasoski je član udruge "MOJA DOMOVINA" (Vidi spisak imena)

BRANKO STOJKOVIĆ: Gospodine Jordan što ste me trebali, a niste mi htjeli preko telefona o tome ništa reći.

JORDAN ATANASOSKI: Vidim došli ste zajedno sa suprugom, ja sam mislio da ćemo mi sami razgovarati.

BRANKO STOJKOVIĆ: Slobodno možete govoriti pred njom, jer ona dobar dio mojih aktivnosti zna.

JORDAN ATANASOSKI: Što vi mislite gospodine Stojković kakvu su meni spačku napravili?!

BRANKO STOJKOVIĆ: Ne, što se desilo?

JORDAN ATANASOSKI: Vama sam htio sve ispričati, jer znam da ste vi hrabar čovjek,..,, u protivnom ako se meni i mojoj obitelji nešto desi da ćete vi to dati u javnost.

BRANKO STOJKOVIĆ: Gospodine Jordan ispričajte mi, ja ću vas pozorno slušati i neću vas prekidati. Ako mi nešto ne bude jasno poslije ću vas pitati i vi čete mi pojasniti...

JORDAN ATANASOSKI: Ja i moja supruga smo se ujutro probudili i mislili smo da sanjamo. Cijela kuća bila je ispremetana, i sve je bilo potrgano i rasparano, nema mjesta gdje nisu tražili... Ušli su iza kuće od strane vrta, odnosno od livade. Na vratima sam pronašao jednu malu "izvrtanu" rupicu, odakle su pretpostavljam, pustili uspavljajući plin za omamljivanje. Uspavali su mene i moju suprugu i naše dvoje djece. Što je najgore mi ne znamo koliko smo vremena proveli spavajući, mi ničega se ne sjećamo, niti koji je dan bio kada smo otišli spavati.

BRANKO STOJKOVIĆ: Što su kod vas tražili? Dokumentaciju od JNA? Ili nešto drugo? Sumnjate li na nekoga, da je umješan u to gnjusno djelo, u najtežu povredu ljudskih prava i slobodu čovjeka?!

JORDAN ATANASOSKI: Sumnjam na jednu osobu. Zato sam vas i pozvao, jer vidio sam da se družite sa nekim bivšim SZUP-cima, i da preko njih možda možete saznati - tko su ljudi koji upali su mi u kuću i to napravili.

BRANKO STOJKOVIĆ: Rekli ste da za sada sumnjate na ne jednog čovjeka - koji je to čovjek?

JORDAN ATANASOSKI: Vidite kada se meni to desilo, mene je drugi dan nazvao "Ban" i rekao mi: "Što, imao si provalu u kuću?" Pitao sam ga odakle ti to znaš? Jer ja taj cijeli slučaj nisam prijavio policiji. Pa sumnjam da upravo taj (bivši) ravnatelj SZUP-a stoji iz svega.

BRANKO STOJKOVIĆ: Gospodine Jordan ja sam godinama trenirao u "teretani" (Mjesna zajednica Stjepan Radić) u blizini vaše kuće u istoj ulici i vidio sam kad sam prolazio - da renovirali ste cijelu kuću, da ste promijenili vrata i prozore...

JORDAN ATANASOSKI: Da, to sam morao učiniti, jer ne znam što su ostavili oni koji su mi cijelu kuću prekopali. Mogli su postaviti "BUBE" za prisluškivanje, koje se lako "uvrtaju" u drvene predmete - kao što su vrata ili prozori... Poslije renoviranja kuće postavio sam tri vrste alarmnog sustava, jedan od njih je sa infra-crvenim zrakama. Evo, na primjer sad da netko kod mene slučajno provali, meni bi odmah na mobitel se oglasio alarm. Ja imam pištolj i ubijem ga bez ikakve odgovornosti.

NAPOMENA: Sa Jordanom Atanasoski sam se tajno sastao na njegov prijedlog, nekoliko dana poslije našeg susreta u parku "Borik", gdje smo (bez mobitela) sami razgovarali.

BRANKO STOJKOVIĆ: Gospodine Jordan vidim da vas nešto jako mući.?!

JORDAN ATANASOSKI: Htio sam vam još i to kazati - da sigurno kad su nas uspavali, dali su nam injekcije, ne samo kako se ne bi mi ničega sjećali, nego moguće je - da su nas inficirali i naše živote programirali da umremo za nekoliko godina....

BRANKO STOJKOVIĆ: Gospodine Jordan, vidim na vama da ste jako uzbuđeni i da srce vam lupa - preko majice se vidi.

JORDAN ATANASOSKI: Kako ne bi? Što su mi napravili!? Dajte preko svojih ljudi saznajte nešto o tome. Biti ćemo u kontaktu, ja ću navratiti u ŠTIT kod vas. Ne mora nas nitko vidjeti. Možete li mi dati rezervne ključeve od vaših prostorija u ulici I. V. Trnskog 12B u Bjelovaru.

U nekoliko navrata Jordan Atanasoski je dolazio u ŠTIT i razgovarao je s mnom, te poslije je on kupio nekretninu - gdje sad ima studij televizije ATILA, i trgovine i osiguravajuću kuću,.., u svom lokalu. Osim toga Atanasoski podigao je nekoliko kredita, a jedan od njih je 100.000 eura. Kupio se je velebnu kuću, tj. ljetnikovac u mjestu Višnjevac. Kad je došao u Bjelovar u prekomandu - bio je obični vodnik JNA, sad je pukovnik HV-a u mirovini i titulirani profesor. Došao je u ruci s kuferom, nije znao gdje će spavati... Pa ga je primio i stan mu je dao kapetan JNA Damjanović. Neki još i danas smatraju da Jordan Atanasoski je kriv u onim ratnim vremenima...

SVE SVOJE PRIČE ODSADA ĆE BRANKO STOJKOVIĆ - ŠTIT "ISTRESTI NA VIDJELO DANA", DA SE VIDI GDJE MI ŽIVIMO I TKO JE ZA ŠTO ODGOVORAN... ZUB VREMENA NEĆE UNIŠTITI, TJ. POJESTI NAŠU ZBILJU.. 

HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 09.03.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8
1371. ČLANAK

Nema komentara:

Objavi komentar