utorak, 5. ožujka 2013.

KREĆU SE ZA OLOŠARIMA A NE ZA ŠTIT-om


05.03.2013., utorak

KOJI SU DOŽIVLJAJI ČOVJEKA U ZABLUDI - NIJE LI TO OSJEĆAJ KRIVOG SJEĆANJA?!



ŠTO TREBA - UHVATITI DUH OVOGA LAŽNOG VREMENA ILI GUBU KOJA SE LAKO LIJEPI NA ČISTOG ČOVJEKA 

Sve lažne priče koje su oni posijali, koje lebde ispred očiju Hrvatskog naroda povlače za sobom histeriju. Ta tendenciozna hiper-bolest još više uvelićava se i buja do maksimuma smrti. Kako na početku je "Bog stvori nebo i zemlju praznu", tako stvori "čovjeka i ženu" da žive u svijesti,.., ali njih je ubrzo uhvatila nesvjestica* jer povjerovali su u laž. Pa izbačeni iz Raja tumaraju ovim nakaznim svijetom.



JA VAMA STOJIM ZA SVJEDOČANSTVO I JA SAM VAŠ BOG PROTIV ZABORAVA

Puno ljudi je postalo hendikepirano duhovno i tjelesno, te imaju poremećaj osobnosti i percepcije... I dalje ih truje "zmija" religija i politika. Ta "crna magija" ima za cilj nekoga samo ubiti, ozlijediti, unesrećiti i zarobiti. Najveći trik* "crne magije" je manipulacija sa čovjekom. Da se ljudi klanjaju (drugim) i tuđim bogovima. Poraženi čovjek je počeo obožavati nakaze iz "doline gubavaca" a ne zna koju nesreću je za to dobio.

U posljednjih 13 godina "novih" u 21. stoljeću, planetu Zemlju je pogodilo oko 3000 elementarnih nepogoda i novih bolesti. Sve nadolazeće godine i broj raznih katastrofa od 19. stoljeća je sve brojniji i veći do 2013. godine. Mnogi muškarci su umrli od infekcija kod spolnih obrezivanja. Mnoge žene su umrle, jer izazvale su namjerni pobačaj. Oni muškarci i žene koji ležu sa životinjom u krevet ili uživaju u istospolstvu neka se rađe ubiju prije nego ih da BOG stavi na sotonske muke...



Cijeli život mi govore "da sam lud", a nitko se ne usudi mi reći da sam pametan, jer kukavice žive u strahu i nisu bili svjesni da su uopće postojali. Oni koji žele me uvrijediti neka samo izvole. Ja gledam kako oni svakodnevno obolijevaju, umiru i nestaju...Ne protumačena istina je kao san koji nije bio lijep.

HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 26.02.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8

Nema komentara:

Objavi komentar