nedjelja, 31. ožujka 2013.

LJUDI BEZ ZNANJA I KULTURE


31.03.2013., nedjelja

PREDOVAC JE PUN TOTALNIH PRIMITIVACA!



Bilo je to još 1987. godine, kada sam ja radio u metalnoj industriji "RO Tehnika" Bjelovar. Nekim pukim slučajem kupio sam gradilište na početku Predovca, od pravca kada se dolazi iz Bjelovara. To je jedna mala uličica s desne strane nasuprot od autobusnoga stajališta. Ja sam nekoliko puta tamo dolazio i planirao sam izgraditi kuću. Dovezao sam 14 kubika šodera za temelje. Obližnji susjedi su se čudno ponašali. Meni to nije ništa značilo, što oni vide u meni budućeg susjeda. Jednog dana ja sam čuo da obližnji mještani su se hitno sastali u Mjesnoj zajednici, sastali su se pod nekom čudnom točkom dnevnog reda - da idu čistiti odvodne grabe i kopati.... Bila je to jedna od provokacija, jer moj šoder je bio u nepostojećoj grabi ispred gradilišta. Ja sam šoder trebam maknuti, jer tako odlučeno je u zajednici.

Kada sam kazao da ću šoder jednostavno premjestiti na svoju zemlju, došle su glasine: da sam ja dotepenec i da me oni ne žele u svom selu. Oni su išli na to, da me sputavaju na razne načine, da ja ne započnem gradnju. Zbog toga moja izgradnja se je otegnula. Jednog dana pale su obilne kiše, i oko mog gradilišta stvorila se je ogromna voda. Pogledao sam u svoj iskopani bunar i vidio da voda se nalazi samo jedan metar do površine zemlje. Pitao sam se: Kakva će to voda biti za piće. Ne samo da su me odgovarali od izgradnje kuće na takvom mjestu, nego su mi oni "hitno" našli kupca kad su čuli da bi prodao zemljište. Došao je jedan čovjek i kazao mi da njegov sin Zdravko Tandara, će mi isplatiti novac za gradilište. Cijena je bila solidna i ja sam odmah pristao. Ono s čime se nisam mogao pomirio do dan danas je; Tomo Mikačević koji je radio s mnom u istoj firmi, bio je glavni akter mog prokazivanja i širenja glasina po Predovcu, gdje živi Tomo je tada u "Tehnici" bio u savezu komunista, iako nema završenu nikakvu školu. Neznam što sam se ja njemu toliko zamjerio. Zanimljivo je, da sad u Predovcu žive mnogi doseljenici sa Kosova, sigurno su dobri susjedi Tomi Mikačeviću. A nedugo sam čuo kako on priča: "bolje smo živjeli prije pod Srbima." Očito je, da mu nema više SFR-Jugoslavije, kad je on šefovo po Mjesnim odborima. Glumio je čovjeka kojega se nešto pita...

HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ

Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 31.03.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8

Nema komentara:

Objavi komentar