utorak, 5. ožujka 2013.

GRAD ZVAN TAMA A NE BJELOVAR


03.03.2013., nedjelja

MOJA ŠETNJA PO GRADU BJELOVARU U KOJEM SAM SE RODIO



Rekao sam u sebi kad dođem kući da ću napisati članak svog zaključka: Sve je puno straha i bijede i neimaštine u Bjelovaru 

Evo sad sam upravo došao doma u 22,30 sati, bio sam u šetnji - hodao sam ulicama svoga grada. Nigdje nema nikoga po vani, uglavnom je tišina i ulice su puste. Gledam te dućan sa obućom i odjećom pa to je teška mizerija. Sve više je dućana napušteno i prazno. Grad tri-četiri desetljeća stoji i propada, ništa u njemu se ne dešava novo. Ljudi su se zavukli negdje u svoje kuće, i svatko u svom kutu šuti. Upravo to je neobična slika - grada koji je pao u potpuno mrtvilo i kunjanje. Gdje kojom ulicom prođu policijska kola - očito je, da to je najvažnije. Dok nitko ništa ne radi, jer firme su propale, ali zato oni puno se vozaju i troše benzin. To izgleda sve glupo i ružno. Grad Bjelovar je 85% sastavljen od starih zgrada i kuća. Taj ljudski duhovni i tjelesni život u ovom gradu "vene" i ne razvija se.

HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
BRANKO STOJKOVIĆ
Adresa: Đurđevačka cesta 159
Bjelovar / 26.02.2013.
HRVATSKA
Kućni telefon: 00 385 43 231 297
Mobitel: 00 385 95 814 82 90
Žiro-račun: 2340009-1100203086
Privredna banka Zagreb
http://crostojkovic1958.blog.hr
brankostojkovic152@yahoo.com
URED: Masarykova 8

Nema komentara:

Objavi komentar