petak, 3. kolovoza 2012.

DOBILA JE ŠTO JE TRAŽILA


DRSKA I NEKULTURNA "MAJMUNICA" IVANA KAŠLJEVIĆ IZ BJELOVARA



SUD DRUGOGA STUPNJA ODBACIO JE PRESUDU OD SUCA DARKA LAKLIJE Broj: II-J-787/2000 

Dana 12. svibnja 2000. godine, oko 15,10 sati u Bjelovaru, u ulici 1. svibnja bb, u trgovini "Grgić" nalazio sam se na blagajni, na kojoj je radila Dubravka Bartulović. Bio sam na redu, u jednom trenutku u trgovinu je ušla Ivana Kašljević, te je preko reda htjela kupiti cigarete i neke druge namjernice. Normalno je, da sam bio ljut na takvim bezobrazno ponašanjem - te padobranke, jer ja i moja gospođa i sin smo tu čekali.. Pitao sam osobu koja je drsko i nekulturno "uletila" preko reda, odnosno samo tako se "ufurala" - kakvo je to ponašanje i kako je nije sram? Ta nepoznata meni ženska osoba je rekla: da će pozvati svoga tatu da me prebije... I htjela me uvrijediti.. Ja sam joj rekao da jebem nju i njezinog tatu,.., evo neka dođe da ću ga tu pričekati... Između ostaloga blagajnici trgovine "Grgić" kazao sam da je i ona kriva - da mi ovdje čekamo a ona bez srama poslužuje osobu, koja je maločas ušla u trgovinu. Naišao je vlasnik trgovine Zvonko Grgić "Grgić" i ja sam mu prigovorio na rad njegove djelatnice Bartulović, da ne radi dobro svoj posao. Ivana Kašljević koja je izazvala incident, nakonn toga je pozvala policiju...

Zapovjednik policije u Bjelovaru, Zlatko Horvat, predao je zahtjev prekršajnom sudu za pokretanje postupka protiv mene. Zbog prekršaja iz čl. 13. st. 2 Zakona o prekršajima javnoga reda i mira.

Nikakvi razlozi nisu postojali da bi Prva policijska postaja Bjelovar, protiv mene pokrenula prekršajni postupak. Ako je dotična Kašljević smatrala da sam je uvrijedio, kako je ona rekla - da sam na nju viknuo "drolja" trebala me je osobno tužiti u tom slučaju. Policija i sud su se pristrano postavili. U optuženom prijedlogu je samo pisalo: "vikao i galamio", i nigdje ništa drugo..

Vlasnik trgovine je izbjegao doći na sud i dati svoj iskaz. Na sud je došla kao fingirani* svjedok Vera Marušić, koja navodi da je bila u drugom djelu prodavaonice, gdje je čula događaj kako okrivljeni viče na Dubravku Bartulović (rođ. 28.03.1974.) iz Bjelovara, i Ivanu Kašljeić (09.10.1972.) i da ih vrijeđa pogrdnim riječima: "Da su su nekulturne", da im ništa ne vrijedi što su se nakitile zlatom po sebi kao ciganke, te da su lopovi... Svjedok policajac Alen Pećar navodi da je napisao policijsko izvješće o događaju.

Sud je okrivljenog proglasio krivim te u izreci svog rešenja po zakonu novčano kaznio 100 DEM i 250 kuna za troškove postupka, ukoliko okrivljeni ne plati kaznu - biti će to pretvoreno do 30. dana zatvora. Protiv ovoga rješenja okrivljeni Branko Stojković, u zakonskom roku podnio je žalbu Visokom prekršajnom sudu u Zagreb, koji je odbacio presudu...

-----------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA / BJELOVAR
brankostojkovic152@yahoo.com
----------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar