nedjelja, 19. kolovoza 2012.

LJUDI SU U STRAHU ZA SVOJE ZDRAVLJE


Građani Bjelovara traže promjenu koncesionara



IMAMO GRADSKI BAZEN A NE MOŽEMO SE KUPATI KAO LJUDI 

Tako ja dođem jučer (18.08.2012.) oko 15,00 sati na gradski bazen da vidim što se tamo dešava. Kad ispred mene na ulazu se ispriječi djelatnica koja mi kaže: "Vi ne možete ući jer vam je zabranjen ulaz na bazen". Ja uz smiješak je upitam; imali vi za to kakvu pismenu odluku? Pa kako onda mi je zabranjeno ulaz.

Vidim na bazenu velikom i malom da uopće nema ljudi. Jer neće se građani kupati na bazenu kojeg je vlasnik, tj. koncesionar Miroslav Levak i Mario Mlinarić. Bjelovar nije mali grad, i sramotno je da se na gradskom bazenu kupa samo oko 70-tak ljudi. Koji su prijatelji i poznanici od koncesionara, većina njih ne plaća ulaz. Baš me zanima kako Gradska uprava Bjelovar, koja je vlasnik bazena - snosi pola ulaznice.

Prošle godine na bazenu se je navodno pojavila "šuga i svrbež", a ove godine pojavio se je i zarazni meningitis.. To samo govori da oni koji rukovode s bazenom, nisu stručni niti imaju kakvog drugog znanja... Bjelovarčani se kupaju sad na bazenu u Šandrovcu, koji je udaljen 17,5 kilometara od Bjelovara. Jeli to nije sramota za političku elitu, koji se tobože zalaže da mi svi skupa dobro živimo...

---------------------------------------
Vođa pokreta ŠTIT
(Predsjednik Udruge za ljudska prava)
BRANKO STOJKOVIĆ
http://crostojkovic1958.blog.hr
            00 385 (0) 95 814 82 90      
CROATIA BJELOVAR 
brankostojkovic152@yahoo.com

---------------------------------------

Nema komentara:

Objavi komentar